Gå til innhold

Noen problemer med min LG Ku990

Anbefalte innlegg

Har noen problemer med min LG ku990 som jeg håper å få svar på.

Jeg kommer meg ikke inn på internett. Jeg har web oppsett, men kommer alikevell ikke inn. Noen som kan hjelpe??

Det andre problemet er at blitzen på kameraet aldri funker uansett om jeg tar bilde i et helt mørkt rom. Hva kan dette komme av? Ser ikke noen innstillinger for dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Har noen problemer med min LG ku990 som jeg håper å få svar på.

Det andre problemet er at blitzen på kameraet aldri funker uansett om jeg tar bilde i et helt mørkt rom. Hva kan dette komme av? Ser ikke noen innstillinger for dette.

Det problemet har jeg også fått(samme telefon). Den fungerte i begynnelsen, men nå får jeg ikke blitzen til å blinke lenger.

Gikk inn på innstilliger for kamera. Det er et sånt lite lyn oppe til høyre der. Med å klikke det, kommer en inn på innstillinger til blitz.

Det er tre valg. En "alltid av". en "Reduksjon av røde øyne", og en "auto".

Når det står på auto skal blitzen funke. Jeg satt den på "alltid av" da jeg ville ta bilde uten blitz i et tilfelle. Da sluttet den å blitze som det skulle. Når jeg stilte tilbake til "auto" igjen, fikk jeg blitz EN gang, deretter har den sluttet å virke, samme hvordan jeg stiller fram og tilbake.

Skjønner ingenting jeg :hmm: Er de lampa som ryker så lett eller..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...