Der Kommissar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Morn, godtfolk! Har drøyd det lenge nok nå, men nå skal jeg endelig bytte ut min gamle SE k700i. Er på leit etter en skyvetelefon, men er egentlig veldig lite kjent i mobilmarkedet. Har ingen krav, annet enn at den skal være stilren; altså ikke en skrikende jambatelefon, og prisen burde ikke overstige to lapper (helst et sted under). Har prøvd å lete litt rundt her i denne delen av forumet, men føler meg fremdeles litt "lost", så jeg tar alle forslag i mot med takk! Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Amobil.no anmelder gode mobiler:) Mobiler Prisguide for å finne den mobilen du liker, billigst mulig. Hvis du kan oppgi dine krav, kan jeg hjelpe deg med å finne en passende telefon. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja, krava mine står i første post. Har som nevnt ingen spesielle krav, annet enn en stilren skyvetelefon til en overkommelig pris Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis du kan gå opp litt i pris, er Nokia 6500 slide slide et greit alternativ. Ellers får du LG KE970 Shine til halve prisen. Samsung U600 og U700 er ikke så dyre. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, ok. Kan nevne noen under 2000 kroner.. Nokia 6300 er en god telefon, har jeg erfart. Stilren og enkel i bruk, med blåtann. Samsung U700 er en fin mobil, men med litt dårlig kamera og mp3spiller, så hvis du er opptatt av disse bør du finne en bedre mobil. Ta også en titt på Sony Ericsson K530i, anbefalt på Amobil. Selv har jeg hatt Nokia 6288 i ett år og er kjempefornøyd. Den har de spesifikasjonene jeg ønsket pluss litt til. Batteritiden er på ca tre-fire dager. Under 2000 kroners mobiler Lenke til kommentar
stavros Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du har jo også 6600 slide som skal være rett rundt hjørnet. Litt over 2000 for den og men spesifikasjonsmessig ser det ut som du får det du betaler for. https://prisguiden.no/product.php?productId=95085 Synes selv den ser ganske bra ut også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå