Conseptfoto Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Dette bildet er tatt i dag av Oljemuseet i Stavanger. 1/320, f/9,0, ISO 200 Endret 4. oktober 2008 av rosseha Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du har funnet en fin diagonal, og bildet inneholder flere fine elementer. Men det er dessverre altfor billig, for slike bilder går det ti av på dusinet. Estetisk sans har du, men bruk det på noe spennende neste gang. Litt slemmePM i dag, siden jeg stod opp for tidlig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 PM var ikke nådig i dag. Jeg for min del liker strukturen i steinhellene og kontrasten mot himmelen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Egentlig er det ikke så ille Men jeg mener det likevel. Litt, i hvertfall. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk litt futuristisk "Star Wars" asosiasjoner av veggen. Fin kontrast mellom vegg og himmel. Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk til dere alle for tildels "tøff" kritikk, men det gjør ingenting. Får gjøre det bedre neste gang. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker konseptet. Belysningen i bildet er definitivt unikt, og har potensial. Det som plager meg er den lyse siden av veggen til høyre. Desutten liker jeg ikke fargene. De er veldig kjedelige og det kunne like gjerne vært svart/hvitt. Jeg satte meg ned og lekte litt på Photoshop. Jeg er ikke sikker på om det er en stil folk liker. Hvis du lurer på hva jeg gjorde kan jeg godt vise det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker konseptet. Belysningen i bildet er definitivt unikt, og har potensial. Det som plager meg er den lyse siden av veggen til høyre. Desutten liker jeg ikke fargene. De er veldig kjedelige og det kunne like gjerne vært svart/hvitt. Jeg satte meg ned og lekte litt på Photoshop. Jeg er ikke sikker på om det er en stil folk liker. Hvis du lurer på hva jeg gjorde kan jeg godt vise det. likte ikke den hvite kantstripen på bygning :O ser ut som bygningen er satt inn i bilde! ikke det at jeg klager for jeg har ikke peiling i det hele tatt! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ahh, jeg ser den. Jeg tror den er bare en tilfeldighet siden jeg har tvistet litt på fargene individuelt, må ha bommet litt. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 I grunn et stilig bilde. Likte linjene og formene (har sansen for de litt mer abstrakte bildene), men det blir litt kjedelig. Liker dog originalbildet bedre enn abbarve sin utgave. Det bildet sysnes jeg har mistet mye av det gode originalbildet spiller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå