Oter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 får denne feilmeldingen når jeg bla prøver og installere adobe reader: windows innstaller: kan ikke åpne denne denne installasjonspakken. kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den,eller kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig windows installer-pakke noen som vet hva som er problemet,og om det går ann og fikse det? har gyldig windows vista home premium Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 last ned adobe reader på nytt http://www.adobe.com/no/products/acrobat/readstep2.html Lenke til kommentar
Oter Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) er ikke det som er problemet,det er windows installer som lager problemet,har prøvd og legge inn windows installer 4.5,men da får jeg feilmelding om at jeg har for lite minne Endret 4. oktober 2008 av Oter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) legg installasjon filen i en RAR-mappe og deretter prøv å åpne det derfra du trenger "Winrar" for å få denne funksjonen Endret 6. oktober 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 last ned windows installer 3.1 isteden Lenke til kommentar
Oter Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 last ned windows installer 3.1 isteden prøvde det før jeg la inn 4.5,men ingen av dem fikset problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå