BorgeF Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I følge Harrison Ford, så jobber George Lucas på et manus til Indiana Jones V. Dette regner jeg med vi er ganske skeptiske til...? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I følge Harrison Ford, så jobber George Lucas på et manus til Indiana Jones V.Dette regner jeg med vi er ganske skeptiske til...? Overhodet ikke. Den siste var på høyde med de to beste fra den oppprinnelige trilogien og langt bedre enn Temple of Poop. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Tull Tjalla. Crystal Skull var en berg-og-dalbane av nostalgi og fiasko. Mange steinkast unna Raiders og Last Crusade. Heldigvis klarer Spielberg bare å lage gode Indy-filmer annenhver gang, så dette ser jeg frem til. Endret 4. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tull Tjalla. Crystal Skull var en berg-og-dalbane av nostalgi og fiasko. Mange steinkast unna Raiders og Last Crusade. Heldigvis klarer Spielberg bare å lage gode Indy-filmer annenhver gang, så dette ser jeg frem til. På hvilken måte mener du den er en fiasko? Jeg kan være enig i at selve skallen de var på jakt etter og slutten var temmelig malplassert, men actionsekvensene var heseblesende råe. Cgi eller ei.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Filmen i seg selv er langtifra en rullende fiasko, men det er bunnpunkt hvor man lurer på hva i all verden det er Spielberg og Lucas har i pipa si. - Du har hele slutten som du nevner, en retning jeg i utgangspunktet ikke har noe imot, men som er utført med null kreativitet eller finesse. - Atombombe-spøken føltes ut som en idè slengt inn i siste minutt, og hvor man glemmer: "Er det slike situasjoner vi vil ha Indy i?". - Tarzan-Mutt og hans kommunisthatende CGI-aper. - Legenden John Hurt i en bortkasta rolle. - Foss-sekvensen var flau. - Kommunister fanger de snille, de snille stikker av på en dum måte "sett på repeat". Det jeg kommer på i farta. Mutt var bra, Harrison var i form, nostalgiske hint til de gamle innimellom, noen gode actionscener og en god "Kald Krig"-50 tallsfølelse i første halvdel. Men det ble for lenge mellom høydepunktene og fallene ble for store. Endret 4. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Tull Tjalla. Crystal Skull var en berg-og-dalbane av nostalgi og fiasko. Mange steinkast unna Raiders og Last Crusade. Heldigvis klarer Spielberg bare å lage gode Indy-filmer annenhver gang, så dette ser jeg frem til. Nah, er uenige. Filmen var kanon og holdt seg sikkelig tro til de andre 3. Enaste som skuffet var CGI tullet. Sier ja takk til mer Indy eventyr jeg. Har forstått de vil komme med 2 til. Endret 4. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Før Shia dukket opp og den "ekte" filmen begynte holdt jeg på å slå av. Jeg skammet meg på vegne av Harrison Ford og Steven Spielberg. Slutten var også tvilsom, men kunne ha vært langt verre. Alle tre filmene har store preg av overnaturlige saker uansett, så det var ikke helt på jordet. Alt mellom der var derimot meget, meget bra og fikk filmen på høyde med Temple of Doom. Ikke den beste i serien, men helt klart en verdig Indy-film. Shia overrasket meg stort, så når selv han klarer å gjøre en bra rolle har jeg ingenting imot Indy V så lenge Harrison Ford fortsatt spiller Indy. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, snakker om Shia sjekk ut DENNE. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har ikke noe imot Shia, men å se han i remakes av alle Spielbergs filmer ville vært horribelt Fryktelig. Kan ikke se for meg Shia i Saving Private Ryan. Uff. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lo godt av den der, AvidGamer... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Crystal Skull var helt OK. En fin underholdningsfilm, men ikke av samme kaliber som Raiders. Den minnet mye om Last Crusade, bare at den inneholdt mer av det som gjorde Crusade ugenial (den ble altfor over-the-top av og til, osv). 5'ern ser jeg frem til, men mest på grunn av at jeg vil se om Lucas faktisk var seriøs i sitt latterlige utsagn angående denne (det med at Ford skulle få en rolle à la Connery i Crusade mens Shia tok hovedrollen). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om så Harrison Ford er i rullestol så ville jeg ikke vært skeptisk til en ny Indiana-film. Så lenge Ford er med er jeg med. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Elvis med gåstol i kamp mot en eldgammel mumie fungerte helt fint i Bubba Ho-Tep, så Indy i rullestol burde være ren plankekjøring. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Spennende, hvis det blir en like dårlig jalla film som den forrige så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå