Gå til innhold

Noen som har noen bra hiphop-låter?

Bllink

Anbefalte innlegg

Hei! Skal fyre igang en fest cd her jeg sitter. Og lurer på om noen har noen jævlig bra hip hop sanger, og da tenker jeg på sanger som dette:

Kanye West - Homecoming / Stronger

Lil Wayne - Lolipop

Usher - Make Love In This Club

Noe àla dette tenkte jeg på. Det jeg liker godt med desse sangene er at det er på en måte en sånn techno/trance stemmning over dem (beklager visst jeg fornærmer noen nå). Got it? :)

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er ikkje noko hiphop-dude, men eg veit nokon gode låter og da meiner eg veldig gode. Tar meg tida til å finne topp 3, så gjer meg ein tjeneste og høyr dei no da :)

Rap/hip hop

Cypress Hill - Illusions (harpiscord mix)

Atmosphere - Painting

http://www.youtube.com/watch?v=3XYa5CyvIpQ

Atmosphere - Dreamer

http://www.youtube.com/watch?v=-erG28ot6ww...feature=related

Heh, gjorde deg den tjenesten å høre igjennom alle :) Men var desverre ingen jeg likte :( Men takk for at du gadd i det minste :p

Lenke til kommentar

Så først nå at du ville ha mer av festsanger, og husket at noen hadde spurt om noe lignende i Hip-Hop tråden for et par dager siden. Kopierer svar:

Ja Rule - Clap Back

MOP - Ante Up

Ludacris - Get Back

Flo-Rida - Low

Yung Joc - Its Going Down

Dj Unk - Walk It Out

The Fixxers - Can You Work With That

Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone

Ray-J - Sexy Can I

Tyga - Coconut Juice

Lloyd feat. Ja Rule & Big Boi - Get it Shawty (Remix)

Kardinal Offishall feat. Sean Paul & Akon - Dangerous (Remix)

Rihanna - Disturbia

Ja Rule - Body

Nelly - Wadsyaname

Lenke til kommentar

Artig og se at hver gang noen ber om en spesiel type musikk innenfor en viss sjanger så ignorerer folk selve ønske til trådstarter, og pøser på med personlige favoritter osv. Trådstarter ber ikke om spesielt dyp eller god hip hop her, men noe man kan feste til, det meste folk har kommet med er ikke spesielt god fest-hip hop. Orker ikke komme med så veldig mange spesifike sanger her, men sjekk ut:

50 cent

Flo Rida

Master P

NWA- Drink it up og something 2 dance 2(ellers har de ikke noe spesiell fest-musikk)

Naughty By Nature - O.P.P

Cypress hill - Insane in the brain - How I could just kill a man

House of pain - Jump around

Timbaland

Dizzee rascal

Sjekk generelt ut mye ny Hip Hop som jentene på skolen din hører på og likzom gangstaene, vist du er fra 12-17-18 og går på skole, og du vil bare finne hip hop man kan danse/feste til :)

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Artig og se at hver gang noen ber om en spesiel type musikk innenfor en viss sjanger så ignorerer folk selve ønske til trådstarter, og pøser på med personlige favoritter osv. Trådstarter ber ikke om spesielt dyp eller god hip hop her, men noe man kan feste til, det meste folk har kommet med er ikke spesielt god fest-hip hop. Orker ikke komme med så veldig mange spesifike sanger her, men sjekk ut:

50 cent

Flo Rida

Master P

NWA- Dink it up og something 2 dance 2(ellers har de ikke noe spesiell fest-musikk)

Naughty By Nature - O.P.P

Cypress hill - Insane in the brain - How I could just kill a man

House of pain - Jump around

Timbaland

Dizzee rascal

Sjekk generelt ut mye ny Hip Hop som jentene på skolen din hører på og likzom gangstaene, vist du er fra 12-17-18 og går på skole, og du vil bare finne hip hop man kan danse/feste til :)

Faktisk ganske enig med det du sier :O Men er bra folk har komt med masse forslag, skal ta meg tida til å høre ut alt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...