Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Alternativt Kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. Gå for sofa modellen.

3-seter med følgende kombinasjon:

Høyre sete med innebygget setevarmer(les pc)

Midtsete med innebygget ramme(les dass)

Venstre sete for alle andre normale folk....

:woot:

Visst jeg dropper dassen og skifter ut andre normale folk med meg så kan jeg tenke på det. Målet var å ha muligheten til å ha PC'en med meg til venner og slik OG la den se unik/stilig ut. Visst jeg går for sofa ideen må jeg ha PC'en i en liten kasse under visst jeg skal ha det målet...

Lenke til kommentar

ikke for å være destruktiv, men det å bygge PCen sin inn i noe spess er nesten litt brukt opp. Det er sikkert kult at noen har laget det men, du blir drittlei det etter hvert. Hva med å lage et skikkelig designkabinett med glass med blått sjær og børstet stål?

Lenke til kommentar

Gjør som meg! Finn fram lego'en fra du var liten, eller gå på bruktmarked eller no, så bygger du deg din egen pc, bokstavelig talt! :) Det kule er at du kan forandre så mye du vil på det. Selv har jeg masse små vinduer som fungerer som "plexiglass" og dører som jeg kan åpne og lukke som jeg vil for å få riktig luft gjennomstrømmning. Ikke så altfor vanskelig å ta med på LAN heller, så lenge du bygger solid!

Håper det var en god idé!

Lenke til kommentar

Mitt forslag:

Se på min stol

min_stol.JPG

Få brodern til å lage til en slags L formet ramme som kabinettet kan stå i. Lag også et lite bord som du kan tippe opp(slikt som er på syden flya på første klasse), da har du plass til tastatur og mus....

Skjermen kan bli litt inviklet å få til....

Har du LCD??

Lenke til kommentar

Vel, folkens. Jeg har bestemt meg. Plexiglass, hjemmemekka delux. Jeg skal ha PC'en inni en boks med plexiglass. Den boksen tilfredsstiller med kjøling og alt nødvendig. Boksen skal henge inni ei stålramme med en waier i hvert hjørne ( 8 stk ).

Håper noen forstod hva jeg mente med det. Uansett, jeg tenkte å ha 3 stk kabinett vifter 80x80 mm. Har microATX hovedkort, ATI 9500, XP2400+, 3 Harddisker og en DVD-ROM. Går alt dette sammen med en 300 Watts strømforsyning?

Jo, jeg overklokker ikke :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...