AMD-King Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Uten å dra det alt for langt så kan du jo kombinere disse to å få den ultimate arbeidsplassen Vel, kanskje de har en slik på IKEA? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Jo IKEA har mye rart de... hvis du kjøper en Didrik kan du lage deg et "server rack" Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Jo IKEA har mye rart de...hvis du kjøper en Didrik kan du lage deg et "server rack" Vondt i magen! må ... le.... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Nei. Gå for sofa modellen. 3-seter med følgende kombinasjon: Høyre sete med innebygget setevarmer(les pc) Midtsete med innebygget ramme(les dass) Venstre sete for alle andre normale folk.... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Nei. Gå for sofa modellen.3-seter med følgende kombinasjon: Høyre sete med innebygget setevarmer(les pc) Midtsete med innebygget ramme(les dass) Venstre sete for alle andre normale folk.... Visst jeg dropper dassen og skifter ut andre normale folk med meg så kan jeg tenke på det. Målet var å ha muligheten til å ha PC'en med meg til venner og slik OG la den se unik/stilig ut. Visst jeg går for sofa ideen må jeg ha PC'en i en liten kasse under visst jeg skal ha det målet... Lenke til kommentar
Ender Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 eller det legendariske hamster buret. finst det bilde av dette ein plass? eg berre MÅ sjå :o Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 eller det legendariske hamster buret. finst det bilde av dette ein plass? eg berre MÅ sjå :o Vel, for å si det sånn, jeg har sett et. LIVE! Ganske digg faktisk, var sikkert en Pentium Pro eller noe slik... Lenke til kommentar
hysing Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 ikke for å være destruktiv, men det å bygge PCen sin inn i noe spess er nesten litt brukt opp. Det er sikkert kult at noen har laget det men, du blir drittlei det etter hvert. Hva med å lage et skikkelig designkabinett med glass med blått sjær og børstet stål? Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Gjør som meg! Finn fram lego'en fra du var liten, eller gå på bruktmarked eller no, så bygger du deg din egen pc, bokstavelig talt! Det kule er at du kan forandre så mye du vil på det. Selv har jeg masse små vinduer som fungerer som "plexiglass" og dører som jeg kan åpne og lukke som jeg vil for å få riktig luft gjennomstrømmning. Ikke så altfor vanskelig å ta med på LAN heller, så lenge du bygger solid! Håper det var en god idé! Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 mekk kabinettet inn i stolen.Kan bli kult på lan... "Øyh, hvor i hælvete har du pc'en din?" Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 Ta en lenestol ting (een sånn en med innebygget fotviler som vippes ut med spak), eller en slik en http://www.ikea.no/product_presentation/sh...RT&id=2217,2168 bygg pcen i tomrommet under, og monter en ellerannen anordnong mor musematta på det ene armlenet (må seff mekke en tastaturhyle også), hvis du har lcd så kan du bygge et stativ til den også Lenke til kommentar
__AFRO__ Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 Kunne ikke broren din sveise da? Bare få ham til å sveise til en ramme til deg, så kan du finne på kabbis-design selv Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 Mitt forslag: Se på min stol Få brodern til å lage til en slags L formet ramme som kabinettet kan stå i. Lag også et lite bord som du kan tippe opp(slikt som er på syden flya på første klasse), da har du plass til tastatur og mus.... Skjermen kan bli litt inviklet å få til.... Har du LCD?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 bygg den i et lite skap, på golvet med noke beskyttande rundt/over, i en komfyr.. :D Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 Bygde en PC i en scanner jeg Ble sinnsykt fett. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2003 Vel, folkens. Jeg har bestemt meg. Plexiglass, hjemmemekka delux. Jeg skal ha PC'en inni en boks med plexiglass. Den boksen tilfredsstiller med kjøling og alt nødvendig. Boksen skal henge inni ei stålramme med en waier i hvert hjørne ( 8 stk ). Håper noen forstod hva jeg mente med det. Uansett, jeg tenkte å ha 3 stk kabinett vifter 80x80 mm. Har microATX hovedkort, ATI 9500, XP2400+, 3 Harddisker og en DVD-ROM. Går alt dette sammen med en 300 Watts strømforsyning? Jo, jeg overklokker ikke Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 ferdig snart eller? - Thorsan Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Tusla rundt i oslo hvor jeg så en stol i plexi glass. tykk plastikk som var forma som en strand stol. stor fin plass under setet til skru fast et hk etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå