Gå til innhold

Alternativt Kabinett


Anbefalte innlegg

Jeg vil legge mine maskinvaredeler inn i et alternativt kabinett, noe jeg mekker selv. Med dette mener jeg noe som en koffert, PCskjerm (PC-Mac...) eller det legendariske hamster buret.

 

Jeg trenger ideer. Har en bror som kan sveise og konstruere litt...

 

Har dere en design på lur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
inni en gitar ? :yes:

bare så det første jeg fikk øye på-.

 

En gitar er ikke så lett å få tak i, men tanken var god! Tenkte på en blomsterpotte, men det blir risikabelt å vanne en eventuell plante. Så også bremykt reklamen der de lager fuglebrett og slik ut av smørbokser, men det blir for skrøpelig!

Lenke til kommentar
Kjenner du noen med en gammel nylon gitar som er "ødelagt" så kanskje...

 

På ike selger de kasse gitarer for 200 - 300 kr....

 

 

Men, tenk visst en hippie kommer (litt høy på ett eller annet) og røsker til seg gitaren, med en masse kabler stikkende ut, og begynner å spille combaya my lård. Gitar ideen er farlig !(men orginal)

Lenke til kommentar
ok. men hva med å bygge den inn i sofaen?

da slipper du å reise deg hvis du bruker pcen som dvd/divx spiller.

 

Brannfaren kan jo være et problem - men på en annen side får du jo seteoppvarming i stuen(ikke bare i bilen..)

 

Den blir jo genial på dataparties også! :lol:

 

Jeg skal tenke på denne. Ta en titt på gamle sofaer som ligger hjemme! Blir vel TV-ut mer attraktiv også da! :D

 

Jeg skal se i helga hva som finnes av sofaer!

Lenke til kommentar

tja ...når vi først er i siget er det jo andre plasser en casemodder kunne tenkt seg en pc....

Hva med et vannklosset som virker slik det pleier og et lettere modifisert.

Gir "lese avisen når du sitter på ramma" en helt ny mening. Eller hva med litt motiverende musikk til arbeidet?

Lenke til kommentar

Skal ha et gammelt toalett liggende i garasjen.... hmmm

 

Nei, herregud! Folk vil jo tro jeg er syk mann på dataparties.

 

Den sofaen, kunne jo bare gjort PC'en mer kompakt og lagt den under sofaen, slik at jeg kan ta den ut i spesielle anledninger, men det blir jo ikke en skikkelig sofa PC... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...