ok67 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje litt off topic til å være en bilde tråd, men kan sikkert være av interesse for de som var der: Fra Adressa: Lotten fra Hegra døde i går. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje litt off topic til å være en bilde tråd, men kan sikkert være av interesse for de som var der:Fra Adressa: Lotten fra Hegra døde i går. Passer fint inn her den opplysningen, takk skal du ha. RandiA Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kanskje litt off topic til å være en bilde tråd, men kan sikkert være av interesse for de som var der: Fra Adressa: Lotten fra Hegra døde i går. Mhm.. Leste et sted at hun var landets eneste kvinnelige soldat. Rart å være på Festningen for første gang på 15 år, og to dager etterpå takker den (nest?) mest kjente personen som var der oppe for seg. Hvil i fred Tror jeg må få med meg en runde på festningen med guide en gang. Har lest litt om det som skjedde etter jeg var der i helgen, og det er ganske sprøtt noe av det. (Edit: beklager off topic i en bildetråd.. ) Endret 8. oktober 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Håper turen var like bra som det ser ut til - håper jeg får anledning ved neste korsvei. PS Kjente meg ikke igjen, så det er nok noen år siden jeg var der! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Til slutt var det kaffe og noe å bite iTakk for et flott treff. Håper å treffe dere igjen en annen gang Det bål-kaffe-bildet ditt var da innbydende... RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Til slutt var det kaffe og noe å bite iTakk for et flott treff. Håper å treffe dere igjen en annen gang Det bål-kaffe-bildet ditt var da innbydende... RandiA Takk for det RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå