Gå til innhold

Bildetråd for Akamtreff på Hegra 04.10.08!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tydelig hva du mener om Canon EOS Chris300 :!:

 

Må nesten ta æren for den der ;)

 

Er alle disse Akam-folk?! Hvordan klarte dere å samle så sinnsykt mange i forhold til tidligere turer?

 

Planlegging, lokasjon og gjennomførelse (Utelukkende Sille) er nøkkelen til suksess...

 

Nå skal det også sies at det kun var jeg og sille som var "veteraner", christian og randi som 2-3 gangs deltakere, og resten helt nye folk, iallefall for meg.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Er alle disse Akam-folk?! Hvordan klarte dere å samle så sinnsykt mange i forhold til tidligere turer?

 

De som deltok på Scott Kelby's photo walk i Trondheim i august var klar for å ha flere treff. Så treffene 7. sept. og 4. okt. er en kombinasjon av photo walk og Akam. Dvs. flere nyinnmeldte på Akam. :-)

Lenke til kommentar
Er alle disse Akam-folk?! Hvordan klarte dere å samle så sinnsykt mange i forhold til tidligere turer?

De som deltok på Scott Kelby's photo walk i Trondheim i august var klar for å ha flere treff. Så treffene 7. sept. og 4. okt. er en kombinasjon av photo walk og Akam. Dvs. flere nyinnmeldte på Akam. :-)

Ja, slik var det...og det var i hvert fall 3.gang jeg har sett Hege på "treff" :yes: ...tegner til det skal bli bra aktivitet utover, kanskje både med vinterbilder, "mørke-bilder", vårstemning m.m. De fire (5 med Oslo Akam) treffene jeg har vært med på, har alle vært både sosialt hyggelige og lærerike, ikke minst er det morsomt å se hva folk har fått med seg "billedlig" fra den samme turen du selv var med på..her kan det være store, interessante variasjoner.

RandiA

Lenke til kommentar

Hei Karl-Peder, mange morsomme bilder...men en ting, vet ikke om det bare er på min skjerm, men jeg får 7 bilder etter hverandre i første rekke og må scrolle mye for å se de.

På min skjerm har jeg lagt merke til når jeg legger inn bilder, at jeg må gjøre et linjeskift etter at to bilder er lagt på, ser ut som det er greiest i bredden. Vet ikke hva andre har erfart.

PS. Det gjelder alfafa sine flotte bilder også, tror man får bedre oversikt ved å ta et linjeskift når to bilder er lagt på samme nivå.

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Masse flotte bilder fra alle her, synes jeg. Jeg glemte faktisk å ta bilde av sengene der: Jeg tenkte å gjøre det, men gikk et annet sted for å vente på tur.. Ja ja, det er da ikke lengre til Hegra enn at jeg kan ta meg en tur dit senere heller, om behovet skulle melde seg.

 

Ble den forrige posten min bedre nå, Randi? :)

Lenke til kommentar
Ja, det ble bedre rent teknisk, scrolle-messig ja...fikk du med alle bildene da, synes du hadde enda flere lagt på jeg... :roll:

RandiA

Alle bildene som var i den opprinnelige posten er vel der ennå? Jeg la ikke ut mer enn åtte bilder i utgangspunktet heller. ;)

 

 

Hehe. Omtrent eneste bildet jeg er sånn noenlunde fornøyd med.. Takk for at du rørte på deg der. ^^

 

Edit: Leif

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Omsider kommer mine bilder også

 

post-172535-1223322369_thumb.jpgpost-172535-1223322432_thumb.jpg

han som fotograferte tar bilder av stalakittene som har dannet seg i årenes løp

 

post-172535-1223322467_thumb.jpgpost-172535-1223322482_thumb.jpg

Dråpen som dannet seg her ble et yndet objekt. Mange forsøkte å knipse med det samme den falt....

post-172535-1223322518_thumb.jpgpost-172535-1223322845_thumb.jpg

 

post-172535-1223322547_thumb.jpg

Til slutt var det kaffe og noe å bite i

 

Takk for et flott treff. Håper å treffe dere igjen en annen gang

Endret av lessis
Lenke til kommentar

Da kommer omsider mine bilder også.

 

Jeg MÅ seriøst lære meg å redigere litt på bildene. Disse er bare forminsket en god del.

Eier jo ikke kunnskap på det området, så her må det jobbes litt fremmover :)

 

 

 

Dette var ikke den eneste gangen vi fikk se denne posituren

(Edit: Ser ut som om jeg har glemt å fikse hvitbalansen på det første bildet her, men gidder ikke fikse nå..)

post-73233-1223410178_thumb.jpg

 

 

post-73233-1223410186_thumb.jpg

 

"Hvem har fått mest bang for the bucks?"

post-73233-1223410193_thumb.jpg

 

 

post-73233-1223410211_thumb.jpg

 

 

post-73233-1223410228_thumb.jpg

 

 

post-73233-1223410239_thumb.jpg

 

 

Den kjente kaffekjelen vi har sett et par ganger tidligere i tråden.

Jeg lånte et par kamera og testet litt forskjellige stabiliseringsmekanismer.

post-73233-1223410249_thumb.jpg

 

Duell:

Ikke vanskelig å se hvem som var raskest her :)

post-73233-1223410297_thumb.jpg

 

 

post-73233-1223410303_thumb.jpg

 

 

Departures Hell:

post-73233-1223410310_thumb.jpg

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...