Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 En stor takk fra meg (Og tydeligvis Christian også) til Akam for musamatter som var utrolig kule, og sårt trengt! Legger ved et knippe bilder som ble tatt, skal se om jeg finner noen jeg vil bruke tid på, heller tvilsomt, men hyggelig var det! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Steikje tjekk hin derre i din gråe jakka... Fikk med Driftebilen ala mercedes også så jeg... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Æ sjer at positurn min kainn forklar koffer æ får ryggont av å te... Men ja. Bilder kommer fra meg også, så snart jeg har fått slengt de inn på pc'n i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gjett om jeg er hypp på en akam musematte a! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi i Oslo skal også få. Men tomsi glemte det hjemme på forrige treff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi i Oslo skal også få. Men tomsi glemte det hjemme på forrige treff. Hysj Eller så kommer det 500 på neste treff Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Glemte eller "glemte"? Mener å huske at jeg så slike på finn.no til 100 kr stykket for litt siden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Var nok ikke med vilje. Ikke noe den Tom jeg kjenner ville gjort i hvertfall. Men ikke godt å si :tease:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Var nok ikke med vilje. Ikke noe den Tom jeg kjenner ville gjort i hvertfall. Men ikke godt å si :tease:P Hadde ikke nøyd meg med 100 kroner Don't worry - de ligger i konvolutten de kom i; klar til neste møte. Ser ut som om dere hadde en fin tur i Trøndelag i dag. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen bilder...... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg legger frem noen av "treff-bildene", men rent fotografisk er jeg ikke fornøyd med dem...sosialt er jeg fornøyd Grunnen til at de ikke holder mål: Jeg har bare brukt fastobjektiv 60mm som jeg har på for Oktoberfesten, og det er jeg vant til å ta bare macro-bilder med...men her kommer "sosial-bildene" :!: : RandiA Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 takk for en fin pm meldingen randi. ble ikke mange bildene på meg men legger ut et på vei opp til hegra der jeg fant en buck i veikanten. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg klarer tydeligvis ikke å oppføre meg normalt på bilder jeg.... Ser hvertfall ikke sånn ut.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Legg ut noen da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg klarer tydeligvis ikke å oppføre meg normalt på bilder jeg.... Ser hvertfall ikke sånn ut.. :!: :!: Jeg ropte en advarsel på det første bildet der, men du ville ikke høre etter....derfor la jeg det inn slik også RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe... mye rart på et flott treff gitt... Ikke noe teknisk å skrive hjem om, men here goes.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kommer helt seriøst til å få pukkelrygg før jeg er 30.. Bildene mine var virkelig ikke noe å henge på veggen, men skal slenge ut noen i løpet av natten/morgendagen. Det ble ikke noe av jaktturen i morgen, så da utgår døgnrytmefikseprosjektet i et par dager til. Dermed skal jeg bort en snartur nå, og får prøve å få lagt ut noen bilder når jeg kommer tilbake, eventuelt i morgen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, takk for spennende foto ekskursjon og hyggelig samtale. Her kan dere se noen foto fra meg (og min ny baby Olympus E-420). Jeg har speilrefleks först for en uke siden og er takksomt for kritik og anbefalninger. Vi ses Hagen (Rambazamba) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det var kjempeflotte bilder du har tatt, RambaZamba...kvalitets-produkt det der RandiA Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tydelig hva du mener om Canon EOS Chris300 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå