Gå til innhold

bortstilt i ati catalyst. Ikke noe skjermbilde, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, her har jeg også driti meg ut før! Du har vel egentlig bare et valg tror jeg, det er å koble til en crt skjerm... Regner med at dere har en gammel skjerm? Hvis ikke kan du jo bare stikke å få tak i en... Tror ikke det er så mange andre løsninger, men kansje noen andre kommer med bedre svar hvis du ikke kan koble til noe annet :)

Det vil jo kansje gå hvis du tar ut skjerm kortet, setter inn et annet, og setter inn det første igjen, eventuelt avinnstallere programdrivern samtidig...

Lenke til kommentar
Hehe, her har jeg også driti meg ut før! Du har vel egentlig bare et valg tror jeg, det er å koble til en crt skjerm... Regner med at dere har en gammel skjerm? Hvis ikke kan du jo bare stikke å få tak i en... Tror ikke det er så mange andre løsninger, men kansje noen andre kommer med bedre svar hvis du ikke kan koble til noe annet :)

Det vil jo kansje gå hvis du tar ut skjerm kortet, setter inn et annet, og setter inn det første igjen, eventuelt avinnstallere programdrivern samtidig...

Har nok ikke crt skjerm og heller ikke annet skjermkort.

Faen...

Lenke til kommentar
hmm, da har jeg en siste ting du kan prøve, som er å gå inn i safemode, og stille pcen tilbake til foreksempel dagen før du stilte det inn, tror innstillingene vil forsvinne da... eller før du installerte drivern

Hva gjør jeg for å stille den tilbake? step by step please.

Tuuuusen takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...