El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg kobla pcen min til en 22 tommer lcd skjerm. Jeg gikk inn i ati catalyst center for å fikse skjermoppløsningen og satte den til maks 2500 xxxx noe. Etterpå kom det bare "out of range" og jeg klarer heller ikke å koble til en annen skjerm.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, her har jeg også driti meg ut før! Du har vel egentlig bare et valg tror jeg, det er å koble til en crt skjerm... Regner med at dere har en gammel skjerm? Hvis ikke kan du jo bare stikke å få tak i en... Tror ikke det er så mange andre løsninger, men kansje noen andre kommer med bedre svar hvis du ikke kan koble til noe annet Det vil jo kansje gå hvis du tar ut skjerm kortet, setter inn et annet, og setter inn det første igjen, eventuelt avinnstallere programdrivern samtidig... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, her har jeg også driti meg ut før! Du har vel egentlig bare et valg tror jeg, det er å koble til en crt skjerm... Regner med at dere har en gammel skjerm? Hvis ikke kan du jo bare stikke å få tak i en... Tror ikke det er så mange andre løsninger, men kansje noen andre kommer med bedre svar hvis du ikke kan koble til noe annet Det vil jo kansje gå hvis du tar ut skjerm kortet, setter inn et annet, og setter inn det første igjen, eventuelt avinnstallere programdrivern samtidig... Har nok ikke crt skjerm og heller ikke annet skjermkort. Faen... Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hmm, da har jeg en siste ting du kan prøve, som er å gå inn i safemode, og stille pcen tilbake til foreksempel dagen før du stilte det inn, tror innstillingene vil forsvinne da... eller før du installerte drivern Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 hmm, da har jeg en siste ting du kan prøve, som er å gå inn i safemode, og stille pcen tilbake til foreksempel dagen før du stilte det inn, tror innstillingene vil forsvinne da... eller før du installerte drivern Hva gjør jeg for å stille den tilbake? step by step please. Tuuuusen takk!! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Trykk F8 under oppstart av Windows og se om du har ett valg alternativ som heter Aktiver VGA eller lignende. Dette er standard søppeldriveren som følger med Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå