halvspenn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Treg start, men åpner nå med bilde for 3. oktober Bildet er vel greit nok, men det er som de fleste ser myyyye støv. Mer støv enn Bibble søtter "spot-heals" ... har derfor ikke tatt bryet med å fjerne de. (Støvet er i tillegg inni objektivet ) Får gå til anskaffelse av litt sensorrens på mandag. Endret 4. oktober 2008 av halvspenn Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bilde for 5. oktober. En snartur ut, men ikke noe serlig produksjon, vet ikke helt med dette ... er muligens litt sært. Jaktet på et lignende motiv, men kunne ikke finne det. (Litt beskjært.) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fint minimalistisk preg på det siste der. Men jeg har følelsen av at dråpen ikke henger helt loddrett? Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Men jeg har følelsen av at dråpen ikke henger helt loddrett? Du er inne på noe der ... kunne kanskje fått noen graders rotasjon, men, men ... Her er bilde for 6. oktober ... ikke teknisk perfekt, men er relativt fornøyd med resultatet. Litt redigert: klonet vekk opphenget (tynn tapebit) og gjorde deler av bakgrunnen uskarp for å skjule opphavet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skikkelig morsom idé. Jeg liker det, men kanskje det er litt for mye uskarphet her. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg likte det siste bildet du la ut her (forsåvidt de andre også). Det som ødelegger må være at jeg ikke finner noe skikkelig fokuspunkt. Motivet dukker nedi en grøt på en måte. Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 6. oktober er definitivt en god idé, men som carmelita er inne på bør nok flyet ha en annen retning. Men jeg merker meg ideen, og det er godt mulig jeg stjeler den for egen inspirasjon en dag... - Rams Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Enig i at det er litt for uskarpt. Hadde muligens vært bedre dersom flyet mer tydelig brøt ut av uskarpheten. Skulle kanskje hatt et litt større fly ... Ser dog ikke helt at komposisjonen har så veldig stort forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Dårlig innsats forrige uke, men fikk til et "nødbilde" på lørdag 11. oktober: Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingen dårlig nødløsning må jeg si! Synes faktisk det ble bra i all sin enkelhet. Liker det utblåste hvite som bakgrunn, men jeg er litt usikker på om mengden tomrom blir for stor. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig med ovvennevnte! Bra sett, men for mye tomrom (etter min mening) - men ikke ta bort for mye heller... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En ensom stakkar stritter i mot årstidens gang. Fint bilde på trassig kamp mot overmakten. Dessuten en herlig minimalisme her. Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jau-hau ... treg start og treg slutt, men her kommer fire bilder fra de siste to ukene: 18. oktober 19. oktober 25. oktober 26. oktober Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ser ut som du tok deg en pause ja. Jeg synes 18. og 19. skiller seg litt ut. 18. oktober blir bra fordi "fartsretningen" på vannen er diagonalt på billedrammen. Minimalismen er heller ikke noe fyord i min ordbok. Det er litt uskarpt, men det var kanskje med hensikt? 19. oktober er kanskje enda mer minimalistisk (hvis man ser bort fra strukturen i asfalten). Ganske effektfullt, men jeg tar meg i å lure på om stripene burde vært plassert litt mer til en av sidene. De er ikke mislykket de andre to heller, men de første syntes jeg var av et litt annet kaliber. Endret 29. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Takk for komentaren k.n.b. ... uskarpheten var nok ikke tilsiktet og skyldes nok bare litt sløvt håndtverk. Tilbøyelig til å være enig med deg i at stripene kanskje kunne vært plassert litt annerledes, men tror nok jeg måtte ha kommet meg høyere opp da. Her kommer innspurten ... klarer utfordringen akkurat hvis ikke jeg har telt feil. 30. oktober 31. oktober (Lurer på om ikke noen har et bilde her inne som ligner på det siste ... ikke meningen å stjele.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du har ikke telt feil Liker 30. oktober; får en fin følelse av at frosten har tatt godt tak. Selv om 31. ligner et av de andre bildene, så er det forskjellige også. Det må være lov å la seg inspirere av andre. Håper du blir med på flere utfordringer. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå