Gå til innhold

worm, virus, hjelp!

Anbefalte innlegg

Inntil noen timer siden hadde jeg ikke antivirus, lastet ned en crack fra kazaa og ble infisert av orm? nå har jeg installert norton 2002, avg og bullguard. Ingen av disse klarer å rette opp i systemet.

Avg og norton gir meldinger om hvor viruset er, jeg sletter den aktuelle filen, men pcen reseter ganske så ofte, da er filene tilbake...

Når jeg kjører virus scan reseter maskinen

Ormen, hvis det er det det er ......

lager filer som battlefield1942crack.exe i f.eks user temp i c:windows

Hva skal jeg gjøre?

hvordan formaterer jeg evt hele harddisken???

Har aldri hatt virus før, nå sitter jeg med buksa nede....

Dette er forj....gt, kan noen der ute gi meg tips til løsninger??????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inne på www.download.com og søk etter "trojan" Last ned et av trojanremover softwaren du finner der og se om det kan hjelpe deg. Hvis det ikke funker, så gå inn på symantec sine sider å se om du finner et lite program der som fjerner viruset for deg. Hvis symantec finner navnet på viruset eller ormen, så kan du også skrive inn det navnet i google så finner du sikkert en veiledning på hvordan du fjerner det.

Lenke til kommentar

For å formatere c: setter du bare inn XP-cden & restarter, & pc-en vil boote fra cd-rom (dersom dette er innstillt i bios). Du får da opp valg på skjermen der du kan enten reparere eller formatere & legge inn Xp på nytt. Velger det siste for å formatere sef!

(men, bruker du XP forresten?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...