dan83 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 kamera: fujifilm s6500fd lukkerhastighet: 1/85 blender: f3,6 ISO: 100 Er relativt fornøyd med dette bilde, utenom at kanskje det ene plame bladet i bakgrunnen, til høyre, er litt forstyrrende!? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det var et fint bilde. Får ikke håpe det gjør noe, men jeg tyvlånet bildet ditt litt... Jeg fikk Photo Optimizer 2 gratis av Ashampoo, og ditt froskebilde var ypperlig til å teste dette programemt på. Jeg har enda ikke skaffet meg digitalkamera selv, så jeg har ikke fått brukt programmet. Men hey, sier ikke neitakk når man blir tilbudt noe gratis. Her er det foto optimaliserte froskebildet: Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det var et fint bilde.Får ikke håpe det gjør noe, men jeg tyvlånet bildet ditt litt... Jeg fikk Photo Optimizer 2 gratis av Ashampoo, og ditt froskebilde var ypperlig til å teste dette programemt på. Jeg har enda ikke skaffet meg digitalkamera selv, så jeg har ikke fått brukt programmet. Men hey, sier ikke neitakk når man blir tilbudt noe gratis. Her er det foto optimaliserte froskebildet: Takk, det var faktisk litt hjelpsomt...jeg fikset litt på orginal filen min uti i fra bilde "ditt", så nå er orginal bilde mitt like "optimalt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå