Evas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg har en hjemmeside (com) og har nå fått ny (no). Hvordan flytter jeg enkelt og lett alt innholdet fra den gamle hjemmesiden over på den nye. Det må vel kunne la seg gjøre uten å skulle klippe og lime i all evighet... Flott hvis noen vet hvordan, eller kan henvise til en link hvor det står! PS: Begge hjemmesidene er fra samme leverandør (One.com). Endret 4. oktober 2008 av Evas Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg har en hjemmeside (com) og har nå fått ny (no). Hvordan flytter jeg enkelt og lett alt innholdet fra den gamle hjemmesiden over på den nye. Det må vel kunne la seg gjøre uten å skulle klippe og lime i all evighet... Flott hvis noen vet hvordan, eller kan henvise til en link hvor det står! PS: Begge hjemmesidene er fra samme leverandør (One.com). Laste ned filene fra den gamle (evt. eksportere sql vis du har det), og laste opp på den nye? Endret 4. oktober 2008 av php_user Lenke til kommentar
Evas Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tusen takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvis du skal beholde .com, så kan du jo bare forwarde .no til .com domenet Lenke til kommentar
Evas Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvis du skal beholde .com, så kan du jo bare forwarde .no til .com domenet Jeg skal beholde begge sidene, men skal altså ha innholdet på .com-siden over på .no-siden. Men hvordan, hvordan?? Hva betyr "forwarde"? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det fulgte vel et kontrollpanel med .no domenet? Du kan bare endre http-forward til .com domenet, altså videresende .no til .com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå