Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det har seg sånn at jeg lurer på å gå ut i lære hos en fotograf neste skoleår, går VG2 Medier og kommunikasjon nå. Rådgiveren på skolen virker som hun er ganske så opptatt og er aldri der når jeg går for å spørre etter henne, så derfor spør jeg her. Når burde jeg begynne å lete etter plass? Sikkert idiotisk spørsmål men det får bare være. Tenker at det er på tide snart og at jeg bør være litt tidlig ute for å få noe plass i det hele tatt. Noen tips til en som ikke har mye peiling? Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 begynn så tidlig som mulig, gjerne nå! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Synes ikke du skal søke før du har fått karakterene til jul. Da har du litt greiere grunnlag og dem du søker hos får ett inntrykk av hva du kan. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Enig i at du ikke burde søke før du har noe å legge ved, men start letingen så fort som mulig. Finn ut hvem som tar inn lærlinger, og finn ut hvor du helst vil være. Hvis du starter nå så har du sikkert funnet masse (og kanskje til og med bestemt deg) innen du skal søke på nyåret. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jaja, du bør jo såklart søke etter jul, jeg mente at han burde sjekke hvem som tar imot lærlinger og sette seg inn i hvordan lærling ordningen fungerer osv. nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå