theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Holder meg stort sett til helt enkle bukser (sorte, røde eller jeans) fra Old Navy. Topper og sånt pleier å komme fra indiska, H&M og Secondhand butikker. Ganske enkel sånn sett. Skjeldent jeg bruker drøssevis av penger på klær, men klokker, smykker og sko bruker jeg ofte en god sum på - med god samvittighet! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vanlig stil, det er vel kjedelig Jeg går selv med klær fra butikker som; Svean, Ferner, s&s.... Det er utrolig mange merker jeg liker, men i det siste har jeg for det meste kjøpt og gått i; Ralph lauren Boss Acne Nudie Lindeberg Gå i klær du selv føler deg behagelig i. Stilen din kan ingen andre klage på, for den er din! Basta! Kunne ikke vært mer enig Endret 7. oktober 2008 av PortioN Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Oy! Takk for svar folkens. FLotte innlegg her! Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 dressmann er tingen!!! eller så er det mamma sitt problem Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Et spørsmål. Er Björkvin og Volcom bra merker. Og hvor i Oslo kan jeg finne det. Ønsker en hvit genser til gutt, fint med litt farger på, men ikke så veldig mye. Har sett litt rundt i byen, men finner ingen ting. Takker for svar! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Urban, Carlings og Laundry har Björkvin. Volcom er vell noe brett greier, så finn noen brett butikker. Maybe Jean TV på arkaden om den er der ennå. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Riktig riktig...JeanTV er der enda...Men hva med Superdry...det er vel å anbefale?? Finner du mye tøffe hvite gensere av det merket her i Oslo? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Et spørsmål. Er Björkvin og Volcom bra merker. Og hvor i Oslo kan jeg finne det. Ønsker en hvit genser til gutt, fint med litt farger på, men ikke så veldig mye. Har sett litt rundt i byen, men finner ingen ting. Takker for svar! Jeg synes i hvert fall Volcom er et ganske fett merke . Er ikke mainstream i det hele tatt der jeg bor, men sikkert mer populært i Oslo osv. Merket kan og være litt logoflash til tider, men alt til sammen så er Volcom et bra merke. Bjørkvin har jeg ikke prøvd... Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 En Grå Osaka genser bra Superdry. Hva synes folk om den? Står sånn 6 tall på den. Blå farge på tallet. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Din stil 'skal' reflektere personligheten din. Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil. Du ser tegninga? Er du en rocker blir vel en t-skjorte fra yndlingsbandet, converse o.l mer aktuelt. Levis pleier og ha god kvalitet. Du kan alltids ta en titt i bildetråden og spørre oss utifra bilder/stiler du finner der. Det trenger ikke og stemme..Martin Mentzoni hvis dere vet hvem det er er en ganske god skater. Som bildet viser går han akkurat i skate klær.. hannes egne brett fra SHIT Endret 12. oktober 2008 av Leifhelge123 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) "Din stil 'skal' reflektere personligheten din." Det betyr ikke at om man er skater så må man gå i skate klær, jeg har en knapp på at klærne hans reflekterer personligheten hans ganske bra.. Endret 12. oktober 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 "Din stil 'skal' reflektere personligheten din." Det betyr ikke at om man er skater så må man gå i skate klær, jeg har en knapp på at klærne hans reflekterer personligheten hans ganske bra.. Det er sant, men les setningen etter der igjen.. Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil. Skulle bare vise at skatere ikke trenger og ha en 'skatete' stil. Men den reflekterer nok personligheten hans ganske godt.. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 eBay!! T-shorter og genser og luer er det ikke så ekstrem stor rolle på størrelse så lenge det er størrelse L! Og tro meg, det er mye fete klær ute på eBay hvis man vet hvor man skal lete Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Gå i klær du selv føler deg behagelig i. Stilen din kan ingen andre klage på, for den er din! Basta! Du stjal ordene mine. Drit i å gå i hva alle andre gjør - type wesc logoflash-tee's etc (må ærlig innrømme at jeg har en blå en med WESC over hele brystet, men dog..), volcom med ditto logoflash etc - finn DIN stil, ikke kopier vennene dine. Ok, hvis du vil være mainstream, så go on.. Wesc, Volcom og hvite lacostesko er dine nye favoritter i så fall. Björkvin har jeg faktisk litt sansen for - logoflash til DE GRADER, men logoen er faktisk litt tøff. Ellers har FLY53 mye tøft Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Der sa du det. Jeg tror Björkvin kommer til å bli det neste Wesc, for å være ærlig. Nesten like hypet hvertfall - vent et års tid og se Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Handler selv klær litt rundt omkring, Urban, Jack&Jones, Boys Of Europe og Goldmine (i Sverige) er vel de stedene jeg senest handlet klær. Stilen min er vel ganske mainstreak egentlig, litt "skate"-stil kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå