Gå til innhold

Hvor handler ungdommene klær? Åssen stil er vanlig?

EsAa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig stil, det er vel kjedelig :p

Jeg går selv med klær fra butikker som; Svean, Ferner, s&s....

Det er utrolig mange merker jeg liker, men i det siste har jeg for det meste kjøpt og gått i;

Ralph lauren

Boss

Acne

Nudie

Lindeberg

Gå i klær du selv føler deg behagelig i. Stilen din kan ingen andre klage på, for den er din! Basta!

Kunne ikke vært mer enig :)

Endret av PortioN
Lenke til kommentar
Et spørsmål.

Er Björkvin og Volcom bra merker. Og hvor i Oslo kan jeg finne det. Ønsker en hvit genser til gutt, fint med litt farger på, men ikke så veldig mye. Har sett litt rundt i byen, men finner ingen ting.

Takker for svar!

Jeg synes i hvert fall Volcom er et ganske fett merke ;). Er ikke mainstream i det hele tatt der jeg bor, men sikkert mer populært i Oslo osv. Merket kan og være litt logoflash til tider, men alt til sammen så er Volcom et bra merke.

Bjørkvin har jeg ikke prøvd...

Lenke til kommentar
Din stil 'skal' reflektere personligheten din. Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil. Du ser tegninga? Er du en rocker blir vel en t-skjorte fra yndlingsbandet, converse o.l mer aktuelt. Levis pleier og ha god kvalitet. Du kan alltids ta en titt i bildetråden og spørre oss utifra bilder/stiler du finner der.

Det trenger ikke og stemme..Martin Mentzoni hvis dere vet hvem det er er en ganske god skater. Som bildet viser går han akkurat i skate klær..

hannes egne brett fra SHIT

Endret av Leifhelge123
Lenke til kommentar
"Din stil 'skal' reflektere personligheten din."

Det betyr ikke at om man er skater så må man gå i skate klær, jeg har en knapp på at klærne hans reflekterer personligheten hans ganske bra..

Det er sant, men les setningen etter der igjen..

Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil.

Skulle bare vise at skatere ikke trenger og ha en 'skatete' stil. Men den reflekterer nok personligheten hans ganske godt..

Lenke til kommentar
Gå i klær du selv føler deg behagelig i. Stilen din kan ingen andre klage på, for den er din! Basta!

Du stjal ordene mine.

Drit i å gå i hva alle andre gjør - type wesc logoflash-tee's etc (må ærlig innrømme at jeg har en blå en med WESC over hele brystet, men dog..), volcom med ditto logoflash etc - finn DIN stil, ikke kopier vennene dine. Ok, hvis du vil være mainstream, så go on.. Wesc, Volcom og hvite lacostesko er dine nye favoritter i så fall. :)

Björkvin har jeg faktisk litt sansen for - logoflash til DE GRADER, men logoen er faktisk litt tøff. Ellers har FLY53 mye tøft :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...