Gå til innhold

Skjerm til carputer

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel AV inngang, som i tillegg til f.eks en XBOX med XBMC ville blitt en bra bil-pc? Grunnen til at jeg tenkte på det her er at det er dritbillig. Hvis de komponentene jeg nevnte passer sammen og var egna til bil-pc bruk, kunne jeg i praksis fått en pc i bilen min til under 1000 kroner.

Har alt for lite penger for tiden til å investere i en ferdigløsning. Tenkte du på å kun bruke f.eks en aspire one og sette den i passasjersetet, eller hadde du noe mer spennende i tankene?

Lenke til kommentar
Har alt for lite penger for tiden til å investere i en ferdigløsning. Tenkte du på å kun bruke f.eks en aspire one og sette den i passasjersetet, eller hadde du noe mer spennende i tankene?

Jeg hadde ikke noe mer spennende i tankene. Men du kan jo gjøre så mye spennende ut av det du bare vil. F.eks installere kartprogram, koble til en GPS, stereoen, osv.

Til denne prisen får du en Acer Aspire One, med skjerm, prosessor, minne, strømforsyning, batteribackup osv. Den du linker til har skjerm men ikke noe av det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...