Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har nå skiftet ut mitt CHess ab. som ble betalt via avtalegiro. Glemte å avslutte avtalen i min nettbank som resulterte i at CHess tok seg betalt for 1 mnd. ekstra etter oppsigelse av ab. (Har blitt trukket 2 ganger etter oppsigelse men den 1. gangen er vel ok fordi jeg betaler etterskuddsvis) Har sendt 2 mail til CHess om dette og at jeg vil ha pengene tilbake, men får ingen svar. Makan til useriøst selskap. Kort tid etter at jeg sa opp hos Chess, så fikk jeg mail og sms fra Chess om at jeg ville fortsette og "er du en av oss?" osv. Skulle også få 400 kr. for å fortsette mitt ab. hos Chess. Men selvfølgelig gidder jeg ikke det når jeg sparer mye mer enn 400 på 1 år på mitt nye ab. i forhold til Chess. Så de vil vel beholde disse pengene da, som "straff" for at jeg sa opp kanskje? D**ttselskap! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg vil anbefale deg å ringe Chess ang. de pengene dy skylder deg. Slike kundeservicer er alt for ofte alt for dårlige til å svare på mail. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du får ringe kundesørvis og spørje kvifor dei har fakturert deg for avgift etter at abonnementet vart sagt opp. Men eg kan ikkje skjøne at avtalegiro eller ikkje skal ha noko å seie for om det vert sendt ut faktura eller ikkje. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dersom de har de samme folkene til å svare på mail og telefon (noe som ikke er så veldig uvanlig), blir mail fort veldig nedprioritert. Nå skriver du ikke hvor lenge det er siden du sendte mail heller da. Man må vel gjerne beregne en uke på svar hos enkelte, dessverre. Nok en grunn til å bruke efaktura i stedet for avtalegiro. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Avtalegiro er kjekt å ha, sidan ein slepp å legge dei inn, og unngår purringar og gebyr. Men det er nok ikkje så kjekt å ha når det oppstår feil. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skriv brev istedet, du.. Ikke så mange som sender brev, så du får ihvertfall den hele og fulle oppmerksomheten til både den som sender brevet, og den de gir brevet videre til. Og det er gjerne noen som har jobbet der en stund, og har litt mer peiling enn de som er nyansatt og bare svarer på enkle telefoner. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Min erfaring, er at vist du skriver til Chess, på "kontakt oss" der du fyller ut info i et skjema på siden dems. Har sendt dem 4 "mails", aldri fått svar. Useriøst. Jeg kommer til å bytte til OneCall, når de får til en internett-tjeneste Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk for tipset. Tenkte å bytte til Chess for min familie, men takke meg til sånn kundebehandling. Chess burde hatt IRC-kanal eller noe! Lenke til kommentar
KHE Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Takk for tipset. Tenkte å bytte til Chess for min familie, men takke meg til sånn kundebehandling. Chess burde hatt IRC-kanal eller noe! Jeg har hatt Chess i veldig mange år, og har ALDRI opplevd noe tull. Den beste kundebehandlingen er når en slipper å kontakte de!!!:-) Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nå kan det virke som jeg hater chess, noe jeg ikke gjør, har hatt chess i sikkert 5 år og vært kjempe fornøyd, men forrige helg, så ble mitt og 2 andre familiemedlemmer sitt abonnement sperret av ukjent grunn. Og dette skjedde på lørdag etter chess hadde stengt selfølgelig, så jeg var uten telefon hele lørdagen og søndag og mandag, til kl 08. Ringte kundeservice (som åpner 08), og spurte hvorfor abonnementet mitt var sperret? De hadde hatt noen problemer i nettet så noen "random" abbonement ble sperret virket det som. Useriøst av dem å ikke ordne et slikt stort problem, og heller la folk vente, og la oss ringe inn og ordne det 1 og 1. La oss si at 1000 abonnment ble "deaktivert" på lørdag, 3kr minuttet x 1000personer = money in the pocket Fikk ordnet det der og da. Men tror dette er dråpen som får meg til å gå over til et annet abbonemet nå. Endret 9. oktober 2008 av ironman666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå