WTI Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, Har Samsung i780 og sliter virkelig med å få den til å fungere optimalt, har blandt annet ikke fått til å koble meg på internett med wifi. Tenkte jeg skulle sjekke om jeg får fikset den ved hjelp av pcn, men finner ikke cdn som fulgte med telefonen. noen som vet hvor jeg finner programvaren til nedlasting? På samsungmobile.com finner jeg bare zynceprogrammet, som heller ikkefunker som det skal... Lenke til kommentar
WTI Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Merkelig, dette er faktisk andre gangen jeg lager en tråd om denne telefonen, og problemer jeg har med den. Og enda har jeg ikke fått et eneste svar på verken av trådene! Hva er det jeg gjør feil? Å ikke ha HTC eller Nokia? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Bruk Google til a søke, så finner du nok mange programer og tips og triks for akkurat din telefon. I Modaco forumet kan du finne mye info om i780 Endret 6. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå