BadFurDay Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har problemer med en HP Pavilion dv6060ea. Den trådløse nettverkstilkoblingen har i det siste bare forsvunnet av seg selv, for så å komme tilbake helt tilfeldig. Har prøvd å opprette en ny tilkobling og å oppdatere driveren, men det hjelper ingenting. Hjelp, noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Kan det være du kommer nær en slik knapp som aktiverer/deaktiverer WLAN-tilkoblingen? Endret 4. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei, det har ingenting med den å gjøre. Har prøvd å skru av og på denne også, men den lyser bare rødt uansett hvilken stilling den står i. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sjekk om kortet sitter ordentlig 'fast'. Skal ligge under en av luken under pc'n. Ellers hører det ut som om kortet begynner å bli 'defekt'. Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 har du prøv å sett om driveren er oppdatert? www.hp.com Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dersom routeren din søker frekvens automatisk, bytt til manuelt. Fikk samme problem etterhvert som det ble mange nett rundt meg, og dette løste problemet for meg. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har hatt samme problem 3 ganger. Det finnes en ting du kan gjøre får å få tilbake trådløs nettverkstilkobling(reinstalere nettverksdriveren i sikkermodus og masse annet krøll, som tar rundt 1 time), men den forsvinner igjen neste gang du skrur av pcen. Jeg anbefaler deg å bare sende inn pcen til reparasjon. Da vil du nok ha nett i et par måneder før det forsvinner igjen. Det er en feil i den HP serien du har. Jeg hadde samme problem 3 ganger, og den tredje gangen så fikk jeg pengene tilbake for maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Et alternativ er jo å kjøpe en billig USB-dongle til 150,- og problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå