Gå til innhold

Fifa 09 liga! Meld dere på!


deathshot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida qweac, du er ikke alene om tanken. Så var det saken om noen gidder å lage da.. :)

 

Xlosask: Takk for kampene (er visst ikke limit på 3, har jo spilt 6 nå) Det var jevnt mellom oss, og mye mål. 3-3, 3-1, og 3-2, 1-1-1 og alle er fornøyde ;)

Hadde vi spilt 10 kamper så hadde du nok vunnet 60 % av dem, hakket vassere enn meg altså. Mye sjansesløsing fra min side nå, burde avgjort den første kampen da jeg leda 3-1.

 

Btw, irriterer meg voldsomt at spillet "henger" noen ganger. Da mener jeg de gangene ballen er løs, og du blir "presset" til å bruke _en_ spiller til å følge den. Det går ikke an å skifte spiller, f.eks en som faktisk er nærmere ballen enn den du blir tvunget til å bruke. Skjer ikke så ofte, men har vel ført til en baklengs eller to. Samme det her med at det bare er å slå en høy ball over en forsvarsspiller, og AI'en er helt idiot.

Lenke til kommentar

Jeg er også med dersom ligaen utvides. Har fått kastet PS3en i DMZ nå, så _endelig_ funker Fifa 09 og ikke minst Fight Night 3 ordentlig. Hadde problemer med å koble til folk før jeg gjorde dette, selv om jeg hadde forwardet både portene som nevnes i fifa manualen samt PSN portene. Så får jeg heller leve med at det er en 0.000000001 promille sjanse for at noen forsøker å hacke den. Ja, vil faktisk gå så langt at det ville være en glede!

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke. jeg inviter de som er online, men aldri får jeg respons. Når det står man er online er det hvor som helst da? Hva betyr det som står vedsiden av online som også er sjekket av?

 

Send mail til de du inviterer :) Det kan hende at de ikke har oppfattet at noen har sendt invitasjon..

Lenke til kommentar

Da var Diskusjonen 2 opprettet. Siden det var flere enn meg som ville være med og ikke hadde plass, laget jeg og Tommi en 2.divisjon.

 

Navn: Diskusjonen 2

Forkortelse: Di2

Beskrivelse: Diskusjon.no 2.divisjon

Maks spillere: 16

Kamper: 1(alle skal møte hverandre 1 gang)

 

Reglene:

 

- Du må spille minst 4 kamper i uken.

- De som ikke oppfyller dette kravet blir kastet ut uten advarsel

- Hvis du ikke har mulighet til å spille dine 4 kamper en uke, må skriftlig beskjed gis til lynoslo.

 

På denne måten vil serien maksimalt foregå over 1 måned, antageligvis vil det gå fortere. Hvis vi klarer det kan vi også prøve å avtale spillekvelder, hvor alle skal være online for å spille kamper.

Lenke til kommentar
Da var Diskusjonen 2 opprettet. Siden det var flere enn meg som ville være med og ikke hadde plass, laget jeg og Tommi en 2.divisjon.

 

Navn: Diskusjonen 2

Forkortelse: Di2

Beskrivelse: Diskusjon.no 2.divisjon

Maks spillere: 16

Kamper: 1(alle skal møte hverandre 1 gang)

 

Reglene:

 

- Du må spille minst 4 kamper i uken.

- De som ikke oppfyller dette kravet blir kastet ut uten advarsel

- Hvis du ikke har mulighet til å spille dine 4 kamper en uke, må skriftlig beskjed gis til lynoslo.

 

På denne måten vil serien maksimalt foregå over 1 måned, antageligvis vil det gå fortere. Hvis vi klarer det kan vi også prøve å avtale spillekvelder, hvor alle skal være online for å spille kamper.

 

Hva er passordet for å bli med i ligaen? :p

Lenke til kommentar
Da var Diskusjonen 2 opprettet. Siden det var flere enn meg som ville være med og ikke hadde plass, laget jeg og Tommi en 2.divisjon.

 

Navn: Diskusjonen 2

Forkortelse: Di2

Beskrivelse: Diskusjon.no 2.divisjon

Maks spillere: 16

Kamper: 1(alle skal møte hverandre 1 gang)

 

Bra tenkt :) ...

Lenke til kommentar
Da var Diskusjonen 2 opprettet. Siden det var flere enn meg som ville være med og ikke hadde plass, laget jeg og Tommi en 2.divisjon.

 

Navn: Diskusjonen 2

Forkortelse: Di2

Beskrivelse: Diskusjon.no 2.divisjon

Maks spillere: 16

Kamper: 1(alle skal møte hverandre 1 gang)

 

Reglene:

 

- Du må spille minst 4 kamper i uken.

- De som ikke oppfyller dette kravet blir kastet ut uten advarsel

- Hvis du ikke har mulighet til å spille dine 4 kamper en uke, må skriftlig beskjed gis til lynoslo.

 

På denne måten vil serien maksimalt foregå over 1 måned, antageligvis vil det gå fortere. Hvis vi klarer det kan vi også prøve å avtale spillekvelder, hvor alle skal være online for å spille kamper.

 

Hva er passordet for å bli med i ligaen? :p

 

velkommen2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...