Gå til innhold

Fifa 09 liga! Meld dere på!


deathshot

Anbefalte innlegg

Heisann, gikk på smell.

Skulle bytte lag men det funket dårlig,siden ligaen allerede var igang.

Resulterte i at jeg ikke fikk joinet ligaen igjen.

Pauser du slik at jeg får joine igjen?

 

PSN: xlosak

 

PS: invite hadde vært kos :)

 

For at jeg skal invitere deg må du legge meg til venne lista di

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, tapte nettopp mot Tottenham. Han scoret på to av sine tre sjanser i kampen. Jeg overkjørte han hele kampen bortsett fra disse sjansene, men fikk bare ett mål. Ble også presset bakfra til jeg datt når jeg var alene med keeper, men fikk ikke straffe. Maks ufortjent og urettferdig! :p

 

Edit: Usj, tapte kamp nr2 også. Hele 0 - 3. Denne kampen var det greit at han vant, men ikke med så mye. Vil si denne var ganske jevn, men han var kanskje hakket bedre.

 

Har maks måltørke i dag!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Kjipt det. Jeg vant en dårlig kamp.

Syntes alt gikk så sakte idag. Tottenham er slitene etter det begredlige tapet mot Hull ;)

Vant neste 3-0 da. Sitter bare å venter på at jeg kan komme i på Beta testingen til FM live 20:30. Tar noen kamper til jeg.

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar
Du er vel enig i at jeg burde vunnet den første? :p Du var jo knapt over midtbanen i andre omgang. På lørdag tenkte jeg faktisk at det var altfor lett å score på spillet, men ikke i dag...

 

Du kunne vel vunnet den ja, men jeg har Ledley the Deadly i forsvar. Min første kamp på to dager, da funker ikke alt.

Lenke til kommentar

Rimelig sikker på at de er unranked.

 

Tapte nettopp stort. 0 - 4 mot United. Siste målet var jeg AFK, så hadde sikkert blitt 0-3 hvis jeg ikke var det. Ble uansett knust. Hadde pent lite jeg skulle sagt... Må nok øve mer. Mine 5-6 dager med Fifa (siden Fifa 2001?) har ikke gjort meg spesielt god... :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Pass dere for Xlosask! Fy ! Han ligger på 240. plass ! med noe med 95 vinn og 50 tap! Spilte nettopp to kamper mot han, den ene ble stillinga 1-1 - synes jeg fortjente 2-1 der ;) ... Men tapte andre kampen 3-1 .. Fikk absolutt mange sjanser på slutten.. Men alder har noe å gjøre ^^ .. Jeg er 13 og han er 22 ;D .. Men han er god ass.. So WATCH :p

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar

Jupp, det er fullt. Synes egentlig noen burde laget en litt større liga. En liga med litt bedre organisering. Her skal det spilles 3 kamper mot hver, og mange har ikke engang spilt en eneste kamp enda. Vil tro det kommer til å ta evigheter. Hvorfor ikke lage en liga med regler om at man må ha spilt så og så mange kamper innen den og den datoen. F.eks. at folk skal ha spilt minst 2 kamper i uken. Man kan selvsagt ligge litt foran skjemaet også hvis man vil. Men etter uke nr 2 må man ha spilt f.eks. 4 kamper osv. Hvis de ikke gjør det blir de fjernet fra ligaen. Kan jo selvsagt komme unna hvis man gir lederen en god unnskyldning. Regner med dere skjønner hvor jeg vil? Stemmer for større liga, færre kamper mot hver og ikke minst litt regler. Gjerne en litt oppdatert førstepost som inneholder litt resultater og nyheter.

 

Er jeg den eneste som tenker i disse baner?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...