Gå til innhold

Fifa 09 liga! Meld dere på!


deathshot

Anbefalte innlegg

Det gikk mye bedre da jeg åpna portene. Men jeg er en spiller som er avhengig av god flyt i laget, masse pasninger og raskt spill, så jeg fremstår vel ikke så bra online :-p *unnskylde unnskylde*

 

Ellers takker jeg for kampene mot ipwn4fun, det ble jevnt men du var vel hakket vassere enn meg.

Endret av fubar84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligaen er full nå, så hvordan trådstarter har holdt av plass til noen her vet jeg ikke, men tviler på at det stemmer.

 

Spilte forresten mine to første kamper i ligaen nettopp. Begge mot Grevelol. Førstekampen endte 0 - 0. Det var meget jevnt og masse sjanser, men ble ingen mål. Tror begge lag hadde skudd i stolpene også. Andre kamp vant jeg 2 - 1. Denne var etter min mening ikke fult så jevn. Jeg hadde utvilsomt flest sjanser. Deriblant en haug med sjanser alene med keeper. Måltørken varte godt uti kampen før jeg omsider puttet et frispark. Fikk mitt andre rett etterpå. Pøset så på med en haug med sjanser før Grevelol utlignet på en sjelden sjanse helt til slutt.

 

Håper på flere kamper senere i dag. Er litt dumt at så mange har meldt seg på mens nesten ingen har spilt kamper!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Ligaen er dessverre full, men jeg kommer til å oppdatere siden når en forlater ligaen.. Men jeg orker ikke å lage en ny en.. ^^ .. Det er litt stressete å gå til tv skjermen og se hvem som har meldt seg inn og komme tilbake og notere det.. Men neste gang for en annen gjøre det ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...