fubar84 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det gikk mye bedre da jeg åpna portene. Men jeg er en spiller som er avhengig av god flyt i laget, masse pasninger og raskt spill, så jeg fremstår vel ikke så bra online :-p *unnskylde unnskylde* Ellers takker jeg for kampene mot ipwn4fun, det ble jevnt men du var vel hakket vassere enn meg. Endret 5. oktober 2008 av fubar84 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg Lagger Ikke ^^ .. Men vi begge ligger med 4 poeng av 9 ^^ .. Endret 5. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Christer46 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg er også med! PSN: Christer46 Lag: Chelsea Noen spille i dag? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg er også med! PSN: Christer46 Lag: Chelsea Noen spille i dag? Seff, jeg spillr mot deg idag.. Nå snart.. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bendik du har ikke meldt deg inn på Ligaen enda.. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er med! PSN Claes 123. Lag: Lyn Skal på kamp så må legge meg inn etterpå. Spilles Endret 5. oktober 2008 av Starscream12 Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mulig og reservere seg en plass:P? Skal kjøpe fifa nå snart Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Mulig og reservere seg en plass:P?Skal kjøpe fifa nå snart Lag? Endret 5. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mulig og reservere seg en plass:P?Skal kjøpe fifa nå snart Lag? Hmm... Nå var jo absolutt alle gode lag tatt da nesten.. Så får vel ta..Blackburn? Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir gjerne med ^^ psn: Triplejack lag: faen, arsenal tatt... ehh.. juventus da... xD Lenke til kommentar
kraaness Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 PSN: xlosak Lag: England Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er gjerne med PSN: hardkjerne Lag: Brann? (eller et annet bra lag siden alle andre er 4+ stjerners lag) Skal legge meg inn i kveld. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøver ofte å utfordre folk som er online til kamp, men de kommer aldri! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kan være med, men får ikke nett før om en ukes tid. Lag: Valencia C.F PSN: andzy Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ligaen er full nå, så hvordan trådstarter har holdt av plass til noen her vet jeg ikke, men tviler på at det stemmer. Spilte forresten mine to første kamper i ligaen nettopp. Begge mot Grevelol. Førstekampen endte 0 - 0. Det var meget jevnt og masse sjanser, men ble ingen mål. Tror begge lag hadde skudd i stolpene også. Andre kamp vant jeg 2 - 1. Denne var etter min mening ikke fult så jevn. Jeg hadde utvilsomt flest sjanser. Deriblant en haug med sjanser alene med keeper. Måltørken varte godt uti kampen før jeg omsider puttet et frispark. Fikk mitt andre rett etterpå. Pøset så på med en haug med sjanser før Grevelol utlignet på en sjelden sjanse helt til slutt. Håper på flere kamper senere i dag. Er litt dumt at så mange har meldt seg på mens nesten ingen har spilt kamper! Endret 6. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ronaldinho er så stygt kjapp Det var verdt det røde kortet når jeg grisetaklet han bakfra Takk for kampene qweac Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe. Takk for kampene ja. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ligaen er dessverre full, men jeg kommer til å oppdatere siden når en forlater ligaen.. Men jeg orker ikke å lage en ny en.. ^^ .. Det er litt stressete å gå til tv skjermen og se hvem som har meldt seg inn og komme tilbake og notere det.. Men neste gang for en annen gjøre det ;p Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøver å spille, men ingen som kommer på mine invites.. Hvordan godtar jeg en invite? Lenke til kommentar
kraaness Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Heisann, gikk på smell. Skulle bytte lag men det funket dårlig,siden ligaen allerede var igang. Resulterte i at jeg ikke fikk joinet ligaen igjen. Pauser du slik at jeg får joine igjen? PSN: xlosak PS: invite hadde vært kos Endret 6. oktober 2008 av kraaness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå