deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Vi tar det sånn at vi kan spille når som helst.... Men man MÅ minst spille 3kamper hver uke.. LIGANAVN: Diskusjonen Passord: Velkommen Plass : FULT! Kamper : 3 hver -------------------------------------------------------- Liga Nr :2 ( Andre Divisjon ) LIGANAVN: Diskusjonen 2 Passsord: Velkommen2 Plass: Aner Ikke, men det er plass til 16 Stk! Kamper: 1 HVER! Har ikke informasjon om hvem som har meldt seg inn på denne ligaen, fordi denne drives av MaDnL ----------------------------------------------------------------- For å melde dere inn gjør dere følgende : Gå inn på Online spillmoduser - Online spillmoduser - Online ligaer - Søk i ligaer ------De som har meldt seg inn --- PSN: Ipwn4fun Lag: ManUtd ----- PSN: Med2aer Lag: Aston Villa ----- PSN: KalVal Lag: Tottenham ----- PSN: SnobBin Lag: Barcelona ----- PSN: Qweac Lag: Ac Milan ----- PSN: Tellef2307 Lag: Real Madrid ----- PSN: Gryteklut Lag: Arsenal ----- PSN: Bendik90 Lag: Stabæk ----- PSN: Monsterboy456 Lag: Inter Milan ----- PSN: Kiran1209 Lag: Liverpool ----- PSN: Solsviken Lag: Bayern Munchen ----- PSN: Christer46 Lag: Chelsea ----- PSN: Grevelol Lag: Juventus ----- PSN: Xlosak Lag: Spania ----- PSN: TDC_Online Lag: Manchester City ----- PSN: Claes123 Lag: Lyn ---------- Endret 9. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Damn you som tok Man U. Uansett, jeg er med. Hva er passordet? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Passordet er : velkommen Endret 4. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sikkert morsomt dette, så jeg kaster meg med! Har aldri vært med på en Fifa-liga før, så hvordan fungerer det? Hvor ofte er det kamper? Får man selv bestemme når kampene skal spilles osv? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 16 lag - 3 kamper hver- altså du må spille 48 kamper Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Såpass dreven er jeg også i hoderegning. Spurte hvor ofte det var kamper, og til hvilke tider de går. Ikke hvor mange kamper det var. Edit: Signaturen din er forresten ulovlig. Les retningslinjene og fiks signaturen din før en moderator ser det. Endret 4. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 2 STYKKER ER MED I LIGAEN! PLASS TIL 14 TIL!! POKALEN VENTER! Oja... Vi kan ta det på fredag - lørdag og søndag.. Så skal vi spille 3 kamper hver.. Altså 9kamper hver uke... Eller så kan vi spille når som helst ? lol ... Ække helt sikker på det ass.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lag system på det er du snill? Følg dette? Så lager du en oversikt i første innlegg med liga navn og Passord Liganavn: XXXXXXXXXXXX Passord: velkommen Plass (16) Kamper (3) Så kommer hvordan du melder deg på! PSN: XXXXXXXXXX LAG: XXXXXXXXXX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 DAAAMN For en signatur på trådstarter! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 DAAAMN For en signatur på trådstarter! LoL Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøvde liksom og hinte til det at det er ulovlig med en signatur på mer enn 4 linjer her på forumet. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal gruse dere.. PSN: KalVal Lag: Tottenham Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Freddie, har invitert deg til en kamp... Lets Play Endret 4. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
amouth Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg vinner! PSN:tellef2307 Lag:Real Madrid Endret 4. oktober 2008 av TLF :D Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette blir bra PSN:gryteklut Lag:Arsenal Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PSN: Bendik90 Lag: Stabæk Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med! PSN: kiran1209 Lag: Liverpool Kan spille idag unntatt mellom 16-18 ;-) Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm... sliter dere andre med at det tar lang tid før man kommer til selve kampen? Har nå prøvd å åpne porter, håper det blir bedre da. Ofte blir det bare time out, mens både jeg og motstander bare ser på lagvalg-skjermen... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med! PSN: kiran1209 Lag: Liverpool Kan spille idag unntatt mellom 16-18 ;-) Første kamp blir jeg mot deg xD .... Våkna nettopp, skal bare spise frokost, så kommer jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå