Gå til innhold

Er Fifa-plata ødelagt?

wûst

Anbefalte innlegg

Hei.

Lånte Fifa 09 (X360) av en kompis i går kveld, spilte i 3-4 timer. Og når jeg i dag skulle ta ut plata så jeg til min forskrekkelse at det hadde kommet noen runde feite sirkler på plata. Sirklene går liksom langs plata som en dart-skive. Hva i helvete har egentlig skjedd? 360'n klarer ikke å lese plata...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis 360-en din ikke klarer å lese plata er det nok noe galt med konsollen din eller med spillet. Fungerer spillet på en annen konsoll? Klarer 360-en din å spille av andre spill? Kan hende maskina har ødelagt spillet.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Vel, jeg var på lan, og da jeg sov hadde noen spilt en kamp. La også merke til at 360'n hadde skiftet fra å stå oppreist til å ligge på den siden som ikke er beregnet å ligge på. Er det dette som er årsaken, og er spillet ubrukelig? Må kompisen min punge ut nye 600kr for spillet? :/

Lenke til kommentar

Skjedde noe rart med meg før i dag. Sku skaffe meg den ach å kjøpe 50 spillere. Tok bare speiding da fikk eg ca 15 spillere pr Sesong. Eg trykte bare "Sim Match" Så når eg kom til 44 spille kjøpt. Når eg trykker "Sim Match" da så fryser maskinen med engang. Fryser BARE der. Helt merkelig. Lurer på å begynne på nytt å simulere men vet jo ikke om spillet klikker på samme dato hver gang, håper ikke det pga da kommer jo eg bare 3 sesonger på Maneger mode før maskinen fryser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...