[-Hans-] Skrevet 27. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2003 Hadde det ikke egentlig vært litt kjekt med hw.no på wap.. (jeg fant ikke noe side til hw ivertfall). jeg syntes det hadde vært litt kjekt .. Jeg vet ikke hva dere andre syntes ? er kansje litt for mye jobb .. ikke vet jeg, var bare et forslag. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Det er ikke noe problem å lage en hw.no wap side. Bare man har kildene til det og kobler det med wapsiden. Lenke til kommentar
amund Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Det finnes ingen WAP-side av Hw.no idag. Har heller ingen tro på at dette kommer i fremtiden. Grunnen er rett og slett fordi jeg selv verken har behov for, eller forstår grunnen til å bruke WAP til noe som helst. Er det flere som ønsker hw.no på WAP? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Wap er kjekt til og lese vg.no men ikke hw.no! Får være grenser for hva man skal forlange av frivillige Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Behovet er nok uhyre lite. Er det noen i det hele tatt som bruker wap? Trodde wap var en av mobilhistoriens store flopper. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Ikke et dumt forslag, men jeg ser ikke helt poenget med å lese om AMDs nye prosessorer eller tester av HK osv på wap. Hardware nyheter er ikke så interessant. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 31. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Hardware.no via wap er kanskje ikkje så veldig intresant.Dei få gangane eg har lest hardware.no via mobiltelefonen har eg brukt Google URL. Men,det er ein tungvint måte å lese hardware.no sine nyheter. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 pga priser dropper eg aktivt wap bruk, men det er litt briefings å sitte å surfe med telefonen i handa da.. men som sagt, min økonomi takler ikkje det. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Rapporter Del Skrevet 2. april 2003 Hei Kaksa! Ikkje økonomi?Kvifor det nicket da? Men,eg synest egentlig ikkje det er så dyrt i forhold til tidligare.Da eg lar være å vise logoer og bruker wap over gprs. Hei amund! Har du gløymt at ein kan irc via wap Og dei som har j2me støtte på mobiltelefonen kan bruke wap/gprs til å irc. Hadde av og til vært litt kjekt at hardware.no fanst i wap versjon.Da det kan være kjekt når ein er på ei av hyttene uten anna Internett tilgang og ikkje kan vente til ein kommer til ein plass med Internett tilgang med å lese hardware nyheter Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. april 2003 Rapporter Del Skrevet 2. april 2003 ønsket om å ha ein slik økonomi, når eg bruker web-funksjonen på t-720, er det wap eller gprs? inne i menyane står det: wap/gprs.. ser at på chess sine priser er der forskjellige priser... uansett, no når eg har zalto koster det for masse, men eg skal snart ha chess da.. må bare få makka meg til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå