olefiver Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bash er nå ingen filbehandler. Dessuten vet alle at ekte mannemenn ikke bruker en filbehandler, men editerer inodene direkte med en magnetisert nål Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 du kan behandle filer i bash. filbehandling. en filbehandler. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Behandle filene deres pent, gutter! Ellers blir det ikke ny kernel på dere i år! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Bash er nå ingen filbehandler. Dessuten vet alle at ekte mannemenn ikke bruker en filbehandler, men editerer inodene direkte med en magnetisert nål Bruker selv sjeldent noe annet enn terminalen. Unntaket er når jeg skal lete etter ett bilde blant mange. Men jeg kaller ikke bash en filbehandler av den grunn, av samme årsak som jeg ikke kaller emacs en filbehandler, selv om den kan brukes til det (og på en langt mer elegant måte enn bash) Endret 6. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Dette med for mye luft og altfor store widgets er et generelt GNOME-problem etter min mening. Spesielt ille er det når man sitter på laptoper med lav oppløsning. Men det kan også løses ved å bytte theme. Bare synd at alle default themes som følger med er omtrent like romslige. Her er to ekstreme ytterpunkter den andre veien, for de som vil ha max screen real-estate: http://martin.ankerl.com/2007/11/04/clearl...ct-gnome-theme/ http://martin.ankerl.com/2008/05/13/human-...ct-gnome-theme/ Endret 6. oktober 2008 av Langbein Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kunne tenkt meg noe midt i mellom, compact ble for trangt, må være litt luft mellom elementer (og tekst). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå