4D Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg fant dene tven Samsung LE40A656 http://www.deal.no/produkt.cfm?id=116111&a...isguiden_116111 jeg har ikke nok penger till å kjøpe den nå men det jeg lurer på bør jeg vente litt å kjøpe den hvor lang tid tror du det tar før den senkes i pris. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I januar bruker det jo å være salg, kanskje den er litt biligere da. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er egentlig et litt underlig spørsmål, men som regel synker ikke tv-ene nevneverdig i pris før de nye modellene kommer og det skjer en gang til neste år. Utover det kan du holde deg oppdatert på nettet for det er ofte tilbud på slike tv-er, men vær klar over at du ikke får like god garanti på en Samsung tv hvis du kjøper på nett og ikke i butikk. Lenke til kommentar
4D Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er egentlig et litt underlig spørsmål, men som regel synker ikke tv-ene nevneverdig i pris før de nye modellene kommer og det skjer en gang til neste år. Utover det kan du holde deg oppdatert på nettet for det er ofte tilbud på slike tv-er, men vær klar over at du ikke får like god garanti på en Samsung tv hvis du kjøper på nett og ikke i butikk. Hva er forskjellen på garantien på nett og vanlig butikk? Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Pixelfeil garanti tror jeg...tvene på nettet er gråimporteret og det er ingen garanti gjennom Samsung Nordic på disse. Apropos når tver synker i pris har det jo stått ganske mye om at salget av flattver har sunket mye i det siste på grunn av den økonomiske nedgangen, så skal ikke se bort i fra at prisene kan falle litt utover og det bør i hvert fall være mye rom for å prute i butikk. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kan nok være lurt å sitte litt på gjerdet nå. Elektronikk bransjen sliter for tiden siden salgt har stupt. Flat tv salget har blitt kraftig redusert så det står nok mange tv-er på lager og disse kan fort gå på tilbud. Pruting kan du gjøre uansett. På Expert får du som regel prutet ned en 1000 lapp hvis du spør, eller du kjøper med hdmi og dvd spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå