sdf123 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en TH-42PX80AE som jeg sliter litt med å få riktig oppløsning på når PC er tilkoblet. Når jeg kommer inn i windows og ser via tvn blir bildet for stort til i forholdet til skjermen, prøvd med alle forskjellige oppløsninger men ingen som passer. Er det ikke mulig å stille det inn perfekt? Pc er koblet til via HDMI, er dette hovedkortet med integrert skjermkort. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Blir det mye for stort, eller er det bare mange nok piksler som kommer utenfor skjermen til at du ikke ser oppgavelinja nederst, og lukkeknapp etc på maksimerte vinduer? Hvis det siste, er det litt overscan på HDMI, og det kan være at TV-en støtter en eksakt pikselmapping på VGA-porten. Lenke til kommentar
kfinne Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har også px80 og hadde samme problemet da jeg koblet til min laptop via HDMI. Løsningen var å sette TV'n i 16:9 for så å gå inn på meny-->oppsett-->overscan[av]. Endret 6. oktober 2008 av kfinne Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ok. skal testet det i morgen, nå er det senga. Andre smarte ting med tvn? Hvordan kjører du forresten bilde innstillingene på tvn din? Og er du fornøyd med tvn? Jeg er veldig=) Lenke til kommentar
kfinne Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kjører instillingene som er anbefalt av hdtvtest.co.uk. Du finner de på siste siden av anmeldelsen, etter conclusion. Som de sier der kan det virke litt grått med det første, men man venner seg til. Nå kan jeg aldri bruke standardinstillingene, de er grusomme TV'n er super! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå