katet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Emnetittelen seier vel det meste. Korleis skrive for eksemperl "Jula 08" på 200 bilder i Photoshop CS3 ? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 er det slik du mener. så er det å lage en actions. viss du ikke kan å lage en actions finnes det mange emner om det på nettet den som googler finer det man leter etter. snakker vi om fil navnet finner du en måte på http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takkar for svar. Det var dette eg var ute etter Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 imagemagick er uten tvil det enkleste. http://www.imagemagick.org/script/index.php Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tar jeg ikke feil, så handler nok sikker Irfan dette også! Synn at Irfan bare finnes i Wine format til Linux. Irfan View er et program jeg savner i Linux. Men nok om det. Burp! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har brukt gratisprogrammet Xnview i årevis, og er veldig fornøyd med det som bildevisningsprogram med noen smarte verktøy. Det er enkelt å legge tekst i valgfri farge på bakgrunn (også med valgfri farge) på mange bilder (batch prosess), og det er bare ett av mange nyttige verktøy du kan bruke for slike ting. Jeg prøvde nettopp akkurat dette, for å se hvordan tekst-verktøyet er i bruk: Resultatet, med default font type og størrelse, hvit tekst på sort bakgrunn (det lille tekstfeltet i nedre høyre hjørne): Font type og størrelse kan selvfølgelig forandres: Resultat med annen og større font i øverste, venstre hjørne (samme farger): Xnview kan lastes ned for en rekke OS, inkludert Windows og Linux: Nedlastingsside. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Emnetittelen seier vel det meste. Korleis skrive for eksemperl "Jula 08" på 200 bilder i Photoshop CS3 ? er det ingen som leser hva den som spør ønsker. da nytter det ikke å komme med masse andre program Endret 5. oktober 2008 av la7tma Lenke til kommentar
perottol Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 PS3: Mitt tips må være å lage en action som legger på den ønskede teksten. Deretter benytter du Image Prosessor for å kjøre action på alle ønskede bilder, også haker du av der for hvilken action du vil kjøre. Lenke til kommentar
katet Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Takkar så mykje for svar Skal prøve i PS3 so fort eg føler for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå