levlex Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nokias første trykkskjermstelefon er det mest spennende fra produsenten siden Nokia N95. Les mer Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fikk jo ikke mindre lyst på den nå Bare å håpe at den klarer seg til norge før jul da, selv om jeg tviler. Har det kommet noe definitivt svar på om comes with music vil komme til norge? Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Denne skal jeg ha ;D men jeg orker ikke vente til ETTER JUL!!! WTF! Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Denne fikk jeg også lyst på ja, men trekker litt ned speksa på kameraet.. Men om tlf-en er mulig iphone killer, så er det nok mulighet for at dette blir min neste tlf.. Kunne ihvertfall ikke falle meg inn å bytte til n96... Setter lista høyere enn plast.. men 3000kr? hmm om den blir så billig så.. tviler sterkt Endret 4. oktober 2008 av Neo6630 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg som trodde min neste telefon skulle bli LG KC910, inntil jeg så Nokia 5800 Fikk lyst på den telefonen nå, så får håpe den er kommet på et ganske fint prisnivå om 4 - 6 måneder, når min LG KF600 er moden for utskiftning. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvis prisantydnigene stemmer, så er dette et kjempekjøp.. Vel å merke så lenge du liker denne typen design. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så bra ut dette, men jeg har allerede en ganske ny mobil så tviler på at jeg gidder å kjøpe ny enda. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre. Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW" Endret 4. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre. Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW" Hvem er nokia fanboysa? EDIT: haha, zimmn tydeligvis ja=) Endret 4. oktober 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW" Haha du har så rett her vil klasifere meg selv som en Nokia fanboy, men de har skuffet veldig i det siste. Men endelig følger de trenden. men tror nok ikke at dette blir telefonen med mindre den kommer før omnia. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gidder ikke å nevne navn, men om du ikke har funnet ut hvem det er så er det bare å lete videre det. Lykke til ; ) Du kan jo bl.a begynne med iphoen/HTC trådene. ; ) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ai ai det her blir saker. Den er så kompakt å deilig. Siste phonen min er en nokia 6300, men please hold prisen godt under 3000 aa, så har dere en ny bestselger !! Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre. Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW" Har aldri hatt en nokia telefon, men hvis den gir greie testresultater, og prisen ikke bikker mye over 3 store her i Norge, så er jeg solgt. Mitt spørsmål blir nå: Hvordan skal konkurentere svare på dette? Ingen har noe liknendes med touchskjerm (som begynner å bli en mote), med samme specs og pris.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Endelig noe bra fra Nokia, skuffet over N95, men denne ser ut som et friskt pust (For Nokia, de følger trenden til Apple osvosv.) Eneste jeg forlanger fra 5800 nå er at den kommer i en hvit farge og koster under 3000kr Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gidder ikke å nevne navn, men om du ikke har funnet ut hvem det er så er det bare å lete videre det. Lykke til ; ) Du kan jo bl.a begynne med iphoen/HTC trådene. ; ) hehe, neeh.. gidder ikke.. Jeg tror deg heller bare.. Lenke til kommentar
julien5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Spanderer en øl på den som kommer med riktig og velfundert svar til følgende spørsmål: LG KC910 eller Samsung Omnia eller Nokia 5800? Lenke til kommentar
veos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har hørt fra andre kilder at telefonen til tider er treg som sirup? Ser ut som en god telefon dette, men prisen blir vel langt i fra 3000,- norske kroner? og julien5: Nokia 5800 - bring me the beer, please. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Spanderer en øl på den som kommer med riktig og velfundert svar til følgende spørsmål:LG KC910 eller Samsung Omnia eller Nokia 5800? LG KC910 p.g.a. bra pris, ekte blits og bra kamera, wifi, gps, bra design og dolby-mobile lyd. Eneste minus er at den ikke er en smart-telefon også har den sannsynligvis ikke 3,5 mm minijack innebygget, men det følger forhåpentligvis med en adapter i esken. Endret 4. oktober 2008 av The Fox Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Spanderer en øl på den som kommer med riktig og velfundert svar til følgende spørsmål:LG KC910 eller Samsung Omnia eller Nokia 5800? Ikke direkte samenlignbare hverken på pris eller funksjoner. Hvis du er ute etter en ren underholdnings mobil er nok både Nokia 5800 og KC910 gode alternativer og du kan antagelig like godt bare velge den du liker utsende best på :-) Skal du også bruke mobilen i mere professionel/jobb messig samenheng så er Omnia et klart valg. Endret 5. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 bare vent. etter kort tid begynner man å oppdage alvorlige feil i softwaren som med alle andre telefoner nokia leverer. svart skjerm..dårlig wlan, osv. etter første "servicepack" er kanskje denne brukbar. tenk dere selv, nokia hadde DÅRLIG TID med denne grunnet iphone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg