hondaboy Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg testet en biosupdate jeg fikk link til.men når jeg klokker det feks opp til 300 på gpu noe som 25 mhz på den noe som skulle funke så stiller den seg fortsatt ned. Ellers så hender det at maskinen reboote når jeg rikker så vidt på den slideren i rage3d tweeker. så jeg vet ikke om biosen ble flasha prøvde igjen. men det som var rart at jeg får ikke noeting som sier at biosen er blitt flasha etterpå.ingenting som sier sucess eller noe. er dettte vanlig? la drivere og alt in på nytt etter det jeg trodde at flashinga var i orden. Ramen på kortet er samsung K4D26323RA-GC2A - max 350MHz (2,86ns) <--- infoen jeg fant hos en annen. har lastet ned ati flash og bruker -f 0 navnpåbios.bin da kommer det opp det samme som om jeg bare skriver atiflah altså hjelpen om alle commandene jeg kan skrive. Hjeeeeeelp? Lenke til kommentar
hondaboy Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Glemte og skrive. kan noen som har dette kortet og fått til biosupdate adde meg på msm sånn det er litt lettere/raskere kansje og få svar msm email: [email protected] Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg bruker omegadrives bios + radeonator for å klokke. Funker fett som f. Core: 330 Mhz Mem: 620 Mhz DDR Lenke til kommentar
hondaboy Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 hvor langt klarer du og klokke kortet ditt ? stabilt Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hm, sjekk litt mer rundt. Jeg har mitt Sapphire 9700np Atlantis med 9700Pro (MuFun) bios @ 340/330 original kjøling. På 9700np korta er det sperre i biosen som gjør at man ikke får klokka, vips bios flash og masse overklokking. Bruk FlashRom, mange har problemer med ATi Flash. søk litt i google, eller stikk til www.rage3d.com å sjekk litt i forumene. Du finner fort ut hvilken BIOS du skal bruke. Electr0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå