Snerpete Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Kjøpte meg noen nye PC deler for ca. en månede siden. Det har fungert bra helt til i går natt. Det som nå skjer, er at sikringene i rommet går med en gang jeg trykker på power bryteren bak på strømforsyningen. Jeg har testet med PC'n som eneste komponent på kretsen og det er definitivt den som lager krøll. Lurer på om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre? Det er disse komponentene det er snakk om: Handleliste Komplett Hadde satt stor pris på litt hjelp her Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du får åpne PCn og kople fra alle DC utganger internt. (ATX 20/24 pin , CPU 4/8 pin , alle HD + optiske , grafikk kort , mao alt) Slå på PSU da , går fremdeles sikringen er PSU kaputt. Hvis ikke sikringen går , da har du en kortslutning et sted i PCn din. Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Kobla ut hele PSU'en og prøvde, og sikringen gikk. Da er det helt klart av strømforsyningen er defekt, og bare etter en måndte... Jaja, får vel sende den til komplett og få en ny Takk så mye for hjelpen :=) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kanskje du bør satse på noe annet enn NorthQ . Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja sikkert ikke dumt det.. Har du noe forslag? Er det noe jeg er relativt blank på, er det strømforsyninger... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tja .. (hos komplett) Corsair HX-1000 Thermaltake Toughpower (har flere fra 750-1200W , 850 modellen holder) Chieftek Superseries 1000W Spørsmålet er om du ikke må ta til takke med ny NorthQ modell. Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja jeg er redd for det. Er ikke sikker på hvordan garanti systemet til komplett fungerer.. Om jeg får et identisk produkt eller et tilsvarende produkt. Eller om jeg kan sende inn for kreditering og bare bestille en annen... Men den Corsair'en ser grei ut... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Er jo bare si at du har mistet tiltroen til NorthQ pga det som skjedde og ønsker et annet produkt som erstatning . De er greie å ha med å gjøre og bør kunne ordne det slik for deg. HX-1000 fra Corsair er et meget bra valg. Endret 4. oktober 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, får satse på at det ordner seg Får vel vente til over helga med å få kontakt med Komplett så Igjen, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå