RaymondLindseth Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) hallo folks. Eg har fått et problem med skjermkortet mitt, når jeg kjøpte datan for 2 månter siden fekk jeg med en gtx driver cd som aldri funka. Så jeg har hatt skjermdrivere som var installert helt til nå når jeg måtte avinstallere den pga en feil jeg fekk når jeg sku spille world of warcraft. Kom "Failed to find suitable display device, exiting program. Uansett så har jeg også lasta ned driveren på nvidia.com men funker heller ikke. Jeg har allerede avinstallert driveren og den styres av VGA greiene. Men får samme beskjed som før når jeg prøver å installere: Installasjonsprogrammet fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldene maskinvare, installasjonsprogrammet avsluttes. Men hva ska jeg gjør.. jeg har ikke mange valg når jeg ikke kan bruke både cden som var lagt til kortet eller nvidias egen driver nedlasting. I håp for hjelp. Endret 4. oktober 2008 av RaymondLindseth Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvilket nVidia skjermkort du har kunne jo ha vært greit å vite. For øvrig vil du ofte få muligheten til å laste ned manglende drivere for din Vista installasjon når du kjører Windows Update. Riktignok er disse ikke alltid den seneste utgaven, men du kan alltids gjøre et forsøk Endret 4. oktober 2008 av am3k Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det gjaldt ikke for meg når jeg måtte reinstallere. Heldigvis så fungerte cden som fulgte med. Etter det så kjørte jeg Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå