bruker9842 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvist jeg går en stund fra pc'n blir skjermen svart så går den i ventemodus ellerno det som er irriterende med dette er at internett blir kobla ut da, så jeg logger av msn messenger osv. så er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvist jeg går en stund fra pc'n blir skjermen svart så går den i ventemodus ellerno det som er irriterende med dette er at internett blir kobla ut da, så jeg logger av msn messenger osv. så er det noen som kan hjelpe? Kan vel endre dette på kontrollpanel -> strømsparing/styring? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvilket OS er det snakk om? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Høyreklikk på skrivebordet og velg "Egenskaper for skjerm" Klikk på arkfanen "Skjermbeskytter" Klikk på "Strøm" > "Strømalternativer" Klikk på arkfanen "Avansert" Her skal du nå få velge hva, om og når maskinen skal gå i ventemodus. Har du Vista, blir det: Høyreklikk på skrivebordet og velg "Tilpass" Klikk på "Skjermbeskytter" Klikk på "Endre strøminnstillinger" Klikk på "Endre planinnstillinger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå