SkyMarshall Arts Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heisann. Har mekka meg en liten remix av Apoptygma Berzerk's "Eclipse". Det var pga. dem jeg begynte å lage musikk, så en remix måtte bare skje. Låta er laget fra bunn og opp i Cubase SX3, FLStudio 7 og Adobe Audition 1.5. Hovedsakelig med Korg Legacy. Video er under, og download er her: Download fra www.skymarshallarts.com eller www.NewGrounds.com Og her er teksten også "Cause today we'll cath a glimpse of eternity. As the world stands perfectly still - just for a moment. For the very first time, and it is meant to be. Yeah, we'll forget about ourselves - and share the moment. But today we'll cath a glimpse of eternity. As the world stands still - for a moment. And I guess we'll all be making history. As we all join hands - just to watch the sky. For the very first time, and it is meant to be. Yeah, we'll forget about ourselves - and share the moment. And I guess we'll all be making history. As we all join hands - just to watch the sky." 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da du sier For A Moment er det dritbra melodi og progresjon fra forrige segment. Liker videoen og sangen veldig bra. Syntes det er ganske mye folelse i det her Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra saker Godt produsert og mixa og slikt Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nice sang som vanlig SkyMarshall Hvor lang tid pleier du egentlig å bruke på å mikse sammen en sang? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Da du sier For A Moment er det dritbra melodi og progresjon fra forrige segment. Liker videoen og sangen veldig bra.Syntes det er ganske mye folelse i det her Mye følelse faktisk Jammen er vel det .. får jo tårer i øynene av de gode gamle til Apop, så var moro å lage. Kult du liker. Takker og bukker. Bra saker Godt produsert og mixa og sliktOh thank you, kind sir. Nice sang som vanlig SkyMarshall Hvor lang tid pleier du egentlig å bruke på å mikse sammen en sang? Nice Det varierer veldig veldig ... jeg har prosjekter som ligger å råtner fra flere år tilbake faktisk - og Eclipse her begynte jeg vel på i våres engang. Men når jeg først har bestemt meg for hva jeg skal gjøre og har sounden på plass oppe i hodet - så tar det vel ikke så lang tid. Ca. 1 uke med jevn mekking tenker jeg. Er planlegginga og mekking av orginale synther som tar tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå