L O G I M A N Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Prøvde nå igjen å oppgradere til nyeste 178.13 driver for mitt 8800kort. Men der henger installasjonen seg selvfølgelig. Prøvde også en manuell, men det stopper bare opp. Eneste som funker er å reinstallere og legge inn driverne, sånn har det vært hver gang de siste 2 årene. Dvs, det har vært en eller annen feil hver gang. Noen ganger blanker bare skjermen ut, og kommer ikke igjen uten manuell restart. Hva er galt med Nvidia? De er blitt helt håpløse, og selv 2 år etter vista så sliter de som bare det enda? Det er alltid en drøss med feil i driverne og. Prøvde safe mode og driversweep, men den gang ei. Nvidia har noen seriøse problemer, for de fleste andre greier driverne sine uten tull. Jeg har image, så det er lett å fikse og komme tilbake ved feil, men dette begynner å bli fryktelig irriterende! Jeg er så lei Nvidia om dagen, og deres totale ubrukelighet. Neste maskin skal være Nvidia fritt, for nå svartelister jeg dem Endret 4. oktober 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå