Baardson Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en -98 Crv hvor felgene begynner å bli litt slitt og skrapet. Noen som vet en skikkelig felg lakk som holder? Vil ikke bruke Biltema eller noen av de andre billig typene. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Felger er pulverlakkerte, vanlig lakk holder dårlig. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Felger er pulverlakkerte, vanlig lakk holder dårlig. Ja jeg regnet med det kanskje er det. Men kanskje man kunne bruke 2 komponent lakk? -Vil gjerne gjøre det selv for å spare penger :-) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmm ... vanlig lakk holder dårlig på felger, kanskje lastebillakk (som skal være litt "grovere" og mer slitesterk) holder bedre - men pulverlakk er fortsatt det beste. Det koster ikke så mye heller, under 2000 for 4 felger sist jeg sjekket rundt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 dupli-color sin er bra hvis du følger anvisningen de har på torshov Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sjekk ut med nærmeste fengsel, det hender de tar i mot enkle pulverlakkeringsjobber ved verkstedet der. Ved det lokale fengselet her jeg bor koster det 400,- for pulverlakkering av fire felger når forarbeidet (lett sandblåsing) er gjort på forhånd. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ... og skulle felgene forsvinne vet du i allefall hvor du skal lete :--P Men det var alvorlig billig! Må sjekkes ut om Skien Kretsfengsel har slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg