1234567890qwertyuio Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har tenkt å kjøre fra Stavanger til Trondheim om noen uker. Og på veien opp skal jeg innom Bergen og Volda. Har hørt at det er fare for stengte veier og slik oppover veiene her. Har sett litt på gulesider.no og lagd ei rute der, men jeg syns den tar litt mange ferger(mellom stavanger og bergen, kanskje dette er nødvendig) Er det noen som vet om en måte å finne ut hvilke veier som er stengt og hvilket føre det er oppover? Og kanskje et annet verktøy til å beregne kjøre ruter med litt mer valg(ferjer, bom, fotobokser ol..) (vet ikke om dette er rett plass å poste, så mods må bare flytte posten slik de føler for) Hilsen Lars Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ut ifra det jeg vet, så finnes det kun 2 ferjer mellom Stavanger og Bergen. Arsvågen - Mortavika Halhjem - Sandvikvåg Og for resten av ruta, sjekk DENNE linken. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) www.visveg.no er ganske fin. Endret 4. oktober 2008 av JLa Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 map24.com der kan du velge at du vil unngå å bruke ferger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå