VibekeL Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heisann! Eg har nettopp (for to dager siden) kjøpt eit nytt D60 til sambuaren min. I det store og heile virker kameraet kjempebra, utenom ein ting. Etter ein del testing i dag bruker kameraet veldig! lang tid på å vise bileta som er tatt. Etter å ha tatt eit bilete lyser det i nokre sekunder, før det kjem eit timeglass på skjermen, og så kjem endelig bilete fram på skjermen. Er dette normalt, at det skal vera så tregt? Eg hadde ein D40x tidligare, og kan då ikkje hugse at det tok så lang tid å få fram bileta på skjermen - hvertfall ikkje av typen timeglass. Har prøvd å sette ned bildekvaliteten, formatere minnekortet og diverse - men den samme tregheten gjeld. Feil på kamera? Det var ikkje slik ved dei første bileta, men er blitt tregare etter kvart. Mvh Vibeke Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøv å skru av active d-lighting Lenke til kommentar
VibekeL Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Yes! Tusen taaaakk Sambuaren mi sender ein klem - det er så deilig når problemer har ei enkel løysing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå