Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg bare lurte på hvordan får jeg koblet Xbox kontrollen til min PC? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Antar du snakker om trådløs? Da må du ha en sånn Endret 4. oktober 2008 av Oxidia Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Antar du snakker om trådløs? Da må du ha en sånn Tja. Går det ann å få noe slikt med ledning istedenfor. USB kobling kanskje!? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noe slikt som denne? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Noe slikt som denne? Fungerer det!? I så fall hadde jo det vært bra, siden da kan jeg spille på PC, og lade opp batteriene til jeg skal spille Xbox Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var en her på forumet som skulle lade kontrollen i pcen, og vips! så poppa det opp en melding om at 360 kontrollen var tilkoblet. Han installerte en driver, og så kunne han bruke den i spill. Så jeg vet ikke HEEElT sikkert om det funker, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Var en her på forumet som skulle lade kontrollen i pcen, og vips! så poppa det opp en melding om at 360 kontrollen var tilkoblet. Han installerte en driver, og så kunne han bruke den i spill. Så jeg vet ikke HEEElT sikkert om det funker, men jeg tror det. Ok. Jeg får søke litt rundt på nette for å finne det ut. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 nei, det går ikke ann å spille via "X360 PLAY & CHARGE KIT" siden den er bare bygd for å få strøm. Og hvis du installerer den driveren som blir foreslått, så betyr ikke det at man kan spille med den fordet (selv om Windows merker Xbox kontrollen som spille-kontroll). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå