Kheperu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei Jeg liker å flikke litt på utseendet på min Windows XP, og mitt siste prosjekt innebar å endre på ikonene som ligger i netshell.dll. Jeg endret med Reshack og byttet ut filene med Replacer. Maskina fungerer egentlig helt greit, men når jeg skal inn i Command Prompt og sjekke IP med Ipconfig kommer denne feilmeldingen opp: ipconfig.exe - Bad Image The application or DLL C:\WINDOWS\system32\netshell.dll is not a valid Windows image. Please check this against your installation diskette. Jeg vet at det er flere som har byttet ut ikonene i netshell.dll på denne måten, men ingen som har beskrevet framgangsmåten sin har beskrevet dette problemet. Jeg har XPSP3. På forhånd takk til de som evt. måtte ha noen vettuge forslag å komme med Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hmm... Ingen tips ennå. Antok at denne var litt kinkig, ja Jeg får vel bite i det sure eplet og legge tilbake den originale netshell.dll. Takk til dere som tittet på tråden! Endret 15. oktober 2008 av Kheperu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå