Gå til innhold

Er GeForce4 Ti bra for spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Geforce 4 TI er ypperlig til spill(helst med et godt minne og 128 av de), GF4MX må du ikke finne på å kjøpe GF3TI er bedre enn GF4MX kort.

OG det er ikke noe som "er" GF4FX, de heter bare Geforce FX, og bra er de sikkert, men er vel fortsatt diskusjon rundt disse kortene om de er verdt pengene man må gi for de

Lenke til kommentar
Er GeForce4 TI bra for spiller?  

eller GeForce4 FX eller GeForce4 MX ?  :-?  

jeg tror at FX meste for spiller?

Etter min mening gir TI mest peng og spiller. Hvis FX ikke har spiller er de fleste MX også ganske greie, men ettersom GeForce stort sett har spiller i meste av sine kort er ikke det noe å tenke på.

Håper det var et godt svar på spørsmålet ditt!

Lenke til kommentar
AA og AF må du holde deg unna med Ti kort... Ellers er de ypperlige. Mye styrke, men ikke bra på AA og AF sammenlignet med Radeon.

Nå er det ikke alle spill som krever veldig høy framerate, slik som f.eks Freedom Force og Warcraft3 der jeg bruker 4xS i 1024*768 på et GF4Ti4600 kort. Ellers er 2x ganske kurant, det er faktisk få spill der jeg ikke bruker FSAA på mitt GF4Ti kort.

Lenke til kommentar

GF4 TI er bra.

Jeg har Ti 4200 og er meget fornøyd med bare det...

Går som det knaker uten at det er for dyrt.

Eks:

Spiller Splinter Cell i 1024x768 m/ fulle detaljer og skygger pluss Anti-Alising Quinquix (eller noe sånt) på!

Kongekort til under 1500 kr!

Lenke til kommentar
Er GeForce4 TI bra for spiller?

eller GeForce4 FX eller GeForce4 MX ? :-?

jeg tror at FX meste for spiller?

Etter min mening gir TI mest peng og spiller. Hvis FX ikke har spiller er de fleste MX også ganske greie, men ettersom GeForce stort sett har spiller i meste av sine kort er ikke det noe å tenke på.

Håper det var et godt svar på spørsmålet ditt!

:lol::lol::lol::lol::lol:

Selv om den var litt stygg òg da.... :lol::lol::lol:

F.

Lenke til kommentar

GeForce TI er bedre enn MX men FX er kraftigere enn TI.

FX krever mer ressurser av PCen og den bråker mer en de to andre. Jeg andbefaler deg å kjøpe TI hvis du skal kjøpe nytt grafikk kort.

Men viss du ser på andre produsenter en Nvidia, så anbefaler jeg

ATI Radon 9700.

Jeg synes TI sereien fra Nvidia er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...