Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt bak lår

Anthila

Anbefalte innlegg

Det hele begynte torsdag forrige uke. Jeg hadde vært ute og spilt fotball med noen kompiser og mot slutten av fotballen fikk jeg vondt bak venstre lår, nesten overgang rompe lår. Jeg tenkte at dette måtte bare være en vanlig strekk og lot det hele ligge. Men, etter et par dager hadde jeg fortsatt vondt men ikke på en strekk-lignende måte. Tidligere når jeg har hatt tidligere strekk har det vært en luggende følelse bak låret ved bevegelse, men nå kjenner jeg det hele tiden og ikke noe spesielt mere ved bevegelse (prøvde å spille fotball på tirsdag og det gikk fint, men merket det var vondt). Kjenner det ved vanlig gange og litt mer når jeg går i oppoverbakke. I tillegg til dette har jeg krampelignende "rier" når jeg sitter helt vanlig på stolen, og dette gjør nokså vondt. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg fikk selv en god strekk i januar som sørget for at jeg var mer eller mindre ute fra sport i et halvt år. I løpet av denne perioden slo jeg den opp to ganger. Jeg kunne kjenne strekken hele tiden hvis jeg kjente etter.

Det er nok en strekk du har pådratt deg. Vær forsiktig så du ikke slår den opp igjen. Det er ikke gøy med måneder med opptrening. :(

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...