HelloKjersti Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Her er plaggene som viser din kjærlighet til teknologiens verden. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, likte spesielt slipsene, mye stilig der. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg har 8 bits slipset, og har vært festens midtpunkt hver gang jeg har hatt det på. Funker supert som ice-breaker. (nesten like bra som da jeg fant en bazooka på loftet...) Endret 4. oktober 2008 av tha_lode Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvem vil egentlig kjøpe en linux drakt >.<? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvem vil egentlig kjøpe en linux drakt >.<? Så lenge den ser bra ut(noe denne ikke gjorde) så skulle jeg gjerne kjøpt en :!: Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Klær som garanterer singel-livet 10år fremover... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Klær som garanterer singel-livet 10år fremover... woohoo da må jeg dra og kjøpe! Lenke til kommentar
Anol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har ingen av de plaggene der, men har derimot T-qualiser t-skjorte, og en annen t-skjorte som lyser. Sistnevnte viser styrken på Wifi-signaler. Har også Pi-t-skjorte (der tegnet for pi er dannet av de ca. 5k første tallene i Pi). Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 t skjorte som lyser O.O har du noen link hvor du fikk den ? Lenke til kommentar
Anol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 t skjorte som lyser O.O har du noen link hvor du fikk den ? http://www.thinkgeek.com/tshirts/illuminated/991e/ http://www.thinkgeek.com/tshirts/illuminated/8a5b/?cpg=ab Med DEM viser man hvem man er... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Med DEM viser man hvem man er... Jeg leser "First class loser" lyser opp... Endret 7. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hver sin mening. Det kan være lurt å tenke litt over anledningen når man bruker dem. Enig i at de ikke er det som sender de mest klare signalene av det som finnes, men vet folk at man er interessert i data og teknologi, så understreker de det i alle fall godt. Det kan være noen som tolker dem som litt 1336, eller wannabe, men som sagt, hver sin mening. T-qualiseren passer for eksempel ypperlig når jeg skal spille konsert med fiolin. Endret 7. oktober 2008 av Strategos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå