JoeDohn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Har forstått det som at NHL09 endelig har begynt å få litt fotfeste her på bjerget også, og jeg har skumpa borti et par her på forumet som spiller. Dette til tross; jeg har fortsatt til gode å spille verken med eller mot nordmenn online, så jeg tenkte jeg kunne gjøre et forsøk på å samle en hurv her på forumet. Hvem vet, kanskje vi til og med kunne mekka et lag, eller i det minste en liga! PSN-navnet mitt er JoeDohn, bare å adde meg. Kan godt slenge opp ei liste her, hvis folk er interessert. --- EDIT: Da har jeg laga en klubb, slet litt med drakter, så jeg endte opp med å ta Boston sine. Ingen som hater Boston her, sant? (Går jo ikke an å hate grå mus.) Klubbens noe tafatte navn forblir Northern Gamers, enn så lenge. De som har meldt sin interesse her vil få invite, de som er opptatt, men vil ha en kan sende meg en PSN-melding, navnet er fortsatt JoeDohn. --- Lista så langt: JoeDohn Zsungam aoottis kaelle peritass Kennern90 Jakzen Henta også inn disse fra artikkelen om NHL09: mrbjornv M_Vold Endret 11. november 2008 av JayHeM Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Spiller jeg..lag gjerne en liste ja... psn: Zsungam Lenke til kommentar
Layn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har foreløpig bare spilt be a pro, men får se psn: kaelle Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Denne døde litt, så jeg bumper den litt. Hadde vært veldig moro å prøve å få til et gamer.no-lag også, så hvis folk fortsatt er interessert i dette så kjører vi på. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Denne døde litt, så jeg bumper den litt. Hadde vært veldig moro å prøve å få til et gamer.no-lag også, så hvis folk fortsatt er interessert i dette så kjører vi på. helt enig! Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hiver meg gjerne på har ett lag allerede men trenger ett par nye medlemer gjerne backer.. psn: peritass Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er mer for å mekke et nytt lag egentlig, med gule drakter og det hele, men vi får jo se hvor mange som melder seg interessert. Legger i alle fall til folka som har meldt seg her okke som, og så får vi se hvem som er aktive og sånt. Liste øverst! Endret 9. november 2008 av JayHeM Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Det morsomme er at jeg faktisk hadde mekka et Sparta-lag til å begynne med, men det var jo ikke en (annen) kjeft fra Sarpsborg som spilte det, så for øyeblikket spiller jeg med haldensere (av alle ting). Men nei, dette er en klubb for alle gamer.no-folk, så for alt jeg bryr meg kan folk godt være bosatt på Hawaii og spille med oss. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hva blir det til..blir det en liga eller et lag? Er midt i eksamens forberedelser så har ikke hatt tid til og sjekke selv...blir nok ikke så mye spilling fremover den neste måneden pga nevnte oppgaver...men vil nok komme innpå etterhvert... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Siden man kan være med i så mange ligaer man vil kan vi jo sikkert lage en uansett - lurer faktisk på om ikke det var en annen tråd om det her også. Jeg tenkte mest på et lag, hvis vi har en tre-fire som er interessert i det. Vi får prøve jaffal! Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er med kaller med Kennern90 bare og adde meg Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 heisann. Jeg spiller endel nhl online ja. Er bare meg og en kompis som spiller mot hverandre. Men kunne også tenkt meg å bli med i en liga og et lag. Spille mot og med andre norske PSN: Jakzen Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Da har jeg laga en klubb, slet litt med drakter, så jeg endte opp med å ta Boston sine. Ingen som hater Boston her, sant? (Går jo ikke an å hate grå mus.) Klubbens noe tafatte navn forblir Northern Gamers, enn så lenge. De som har meldt sin interesse her vil få invite, de som er opptatt, men vil ha en kan sende meg en PSN-melding, navnet er fortsatt JoeDohn. Endret 11. november 2008 av JayHeM Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 blir dessverre ikke mede på noe lag da jeg har ett allerede men gjerne en liga. ellers er det jo alltid gøy og spille mot andre norske. Legg meg gjerne til psn peritass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå