sveggi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har kjøpt meg en optisk lydkabel, men får ikke lyd gjennon surround anlegget mitt. Jeg har koblet ledningen på ledningen i xboxen og til anlegget, det lyser rødt i enden av kabelen når jeg har den i xboxen, så regner med den funker iallefall. Men er det noen innstillinger jeg må endre på i dashbordet elns? Har prøvd det meste men fortsatt ingen lyd Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har du analog og digital velging på forsterkeren da? Det er det værtfaill på min Pioneer. Signal select tror jeg det står på min forsterker. Tror ikke det skal være noe instillinger på xbox'en. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mulig du må sette rett digial audio ut. System -> console settings -> audio -> digial out. Min står på Dolby Digital 5.1, husker jeg rett er det 3 forskjellige å velge i blant. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Mulig du må sette rett digial audio ut. System -> console settings -> audio -> digial out. Min står på Dolby Digital 5.1, husker jeg rett er det 3 forskjellige å velge i blant. Ja har satt den på digital utgang på forsterkeren, og dolby digital 5.1 på dashbordet, men fortsatt ingen lyd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har fått det same problemet på min xbox. Før fungerte det helmaks med 5,1 gjennom optisk, men nå virker det ikke lenger. Har prøvd tre forskjellige forsterkere. Xboxen sin skyld sannsynligvis. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Har fått det same problemet på min xbox. Før fungerte det helmaks med 5,1 gjennom optisk, men nå virker det ikke lenger. Har prøvd tre forskjellige forsterkere. Xboxen sin skyld sannsynligvis. merkelig, har selv aldri brukt optisk før. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sikker på at du har optisk inngang på forsterkeren? (Det viste seg at det hadde ikke jeg) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 du har minst 2 eller 3 optisk inn på din forsterker antagelig. men så har du også 1 ut! ikke bruk den. så hvis det lyser rødt i enden der den skal inn i xboxen så blir det vel litt feil. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har Samsung HT-XQ100, det er SPDIF-inngang ( TOSLINK ), skal ikke dette gi lyd med bruk av optisk ledning mellom dvd/forsterker enhet og xbox? Lyser rødt i enden av ledningen når den er koblet til xboxen, stapper den inn i forsterkerenheten, men ingen lyd. Ledningen sitter dårlig i xboxen, men siden det lyser rødt i enden av ledningen regner jeg med det er signal Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har Samsung HT-XQ100, det er SPDIF-inngang ( TOSLINK ), skal ikke dette gi lyd med bruk av optisk ledning mellom dvd/forsterker enhet og xbox? Lyser rødt i enden av ledningen når den er koblet til xboxen, stapper den inn i forsterkerenheten, men ingen lyd. Ledningen sitter dårlig i xboxen, men siden det lyser rødt i enden av ledningen regner jeg med det er signal Ettersom kabelen sitter løst ville jeg prøvd med en annen kabel...Har selv 2 kabler og den lavbudsjettskabelen jeg kjøpte på clas ohlson fungerte ikke i xboxen ettersom den var altfor klumpete i enden. ville ikke sitte fast. men den fungerte til dreamboxen da =) så bytta bare Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du prøvd å tatt av "kondomen" på kontakten? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 du må også velge denne inngangen på forsterker fjernkontrollen, men det har du vel gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå