Gå til innhold

Bruke optisk lydkabel til xbox 360

sveggi

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en optisk lydkabel, men får ikke lyd gjennon surround anlegget mitt.

Jeg har koblet ledningen på ledningen i xboxen og til anlegget, det lyser rødt i enden av kabelen når jeg har den i xboxen, så regner med den funker iallefall.

Men er det noen innstillinger jeg må endre på i dashbordet elns?

Har prøvd det meste men fortsatt ingen lyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig du må sette rett digial audio ut. System -> console settings -> audio -> digial out.

Min står på Dolby Digital 5.1, husker jeg rett er det 3 forskjellige å velge i blant.

Ja har satt den på digital utgang på forsterkeren, og dolby digital 5.1 på dashbordet, men fortsatt ingen lyd

Lenke til kommentar
Har fått det same problemet på min xbox.

Før fungerte det helmaks med 5,1 gjennom optisk, men nå virker det ikke lenger.

Har prøvd tre forskjellige forsterkere. Xboxen sin skyld sannsynligvis.

merkelig, har selv aldri brukt optisk før.

Lenke til kommentar

Har Samsung HT-XQ100, det er SPDIF-inngang ( TOSLINK ), skal ikke dette gi lyd med bruk av optisk ledning mellom dvd/forsterker enhet og xbox?

Lyser rødt i enden av ledningen når den er koblet til xboxen, stapper den inn i forsterkerenheten, men ingen lyd. Ledningen sitter dårlig i xboxen, men siden det lyser rødt i enden av ledningen regner jeg med det er signal

Lenke til kommentar
Har Samsung HT-XQ100, det er SPDIF-inngang ( TOSLINK ), skal ikke dette gi lyd med bruk av optisk ledning mellom dvd/forsterker enhet og xbox?

Lyser rødt i enden av ledningen når den er koblet til xboxen, stapper den inn i forsterkerenheten, men ingen lyd. Ledningen sitter dårlig i xboxen, men siden det lyser rødt i enden av ledningen regner jeg med det er signal

Ettersom kabelen sitter løst ville jeg prøvd med en annen kabel...Har selv 2 kabler og den lavbudsjettskabelen jeg kjøpte på clas ohlson fungerte ikke i xboxen ettersom den var altfor klumpete i enden. ville ikke sitte fast. men den fungerte til dreamboxen da =) så bytta bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...