Kentinho Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal bytte til Tele2 Mobil Champion. Samtidig som jeg bytter vil jeg ordne det slik at det står i mitt navn, ikke mammas. Hvordan fikser man det? Må jeg bestille abonnementet først? Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Send inn eierskifteskjema til din nåværende opperatør. Send portering i ditt eget navn til Tele2. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
murl0c Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 skal du endre eier eller bruker? Om du skal endre bruker får du bare mora di til å ringe kundeservice. Skal du endre eier må du sikkert sende inn et skjema, eller stikke innom en tele2 forhandler. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Last ned og skriv ut eierskifte skjema: http://order.tele2.no/filer/t2_eierskifteskjema.pdf Ferdig utfylt og signert skjema kan sendes til oss på følgende måter: Per faks på nr 21 31 98 98 eller per post til Tele2 Kundeservice, Postboks 4015, 8608 Mo i Rana. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå